Stránky

utorok 20. februára 2024

Sám Sebou: Objatie/ El abrazo/ Embrace (traducción de letras/ lyrics translation)

 


      Nádherná, nežná novinka od skupiny Sám sebou o obrovskej sile úprimného, milujúceho objatia, z ktorej mám slzy i zimomriavky 💧💑

       Una nueva canción cariñosa y preciosa del grupo Sám sebou sobre la inmersa fuerza del abrazo sincero y amoroso que hasta me hace llorar y me da escalofríos 💧💑

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

         A latest, beautiful and tender song by the Slovak Group Sám sebou about an inmerse power of sincere and loving embrace from which I have both goosebumps and tears in my eyes 💧💑

 

SÁM SEBOU-OBJATIE

 

Keď ma objímaš, nič mi nechýba, iba jedno

V tvojom objatí som už naveky

Keď ťa objímam, vesmír patrí nám, áno, viem to

Že tvoje dotyky sú ako zázraky

 

Drž ma za ruku a ponúknem ti

Záruku na celý život, dám ti

Kľúč od srdca, tak odomkni ho

Objím ma, láska, veľmi silno

 

Drž ma za ruku a ponúknem ti

Záruku na celý život dám ti

Kľúč od srdca, tak odomkni ho

Len už neváhaj

A láska, objím ma

Len tak objím ma

 

Ja to viem

Že liečiť vie

Tvoje vrúcne objatie

 

Láska, objím ma

Len tak objím ma

Ja to viem

Dobre viem

Že vylieči ma tvoje vrúcne objatie

 

Tvoje objatie

Tvoje objatie

Tvoje objatie

 

Chcem ťa objímať aj po tisíckrát

Ťa to dojíma, keď ti poviem mám ťa rád

Hej, mám ťa rád

Nech sme ja a ty spolu v objatí

Odteraz navždy budem pri tebe stáť

Hej, pri tebe stáť

 

Drž ma za ruku a drž ju stále

Až pokým neumrieme kým sa máme

Čo máme my dvaja, nemá to každý

Že chceme sa objímať naveky, navždy

 

Drž ma za ruku a drž ju stále

Až pokým neumrieme kým sa máme

Čo máme my dvaja, nemá to každý

Tak už neváhaj

 

A láska, objím ma

Len tak objím ma

 

Ja to viem

Že liečiť vie

Tvoje vrúcne objatie

 

Láska, objím ma

Len tak objím ma

Ja to viem

Dobre viem

Že vylieči ma tvoje vrúcne objatie

 

Tvoje objatie

Tvoje objatie

Tvoje objatie

 

 

 

El abrazo

 

Cuando me abrazas, nada me falta, solo una cosa

En tu abrazo estoy por todos los siempres

Cuando te abrazo, el universo nos pertenece, sí, los é

Que tus toques son como los milagros

 

Llévame de la mano y te ofrezco

La garantía para toda la vida, te daré

La llave de corazón, así que ábrelo

Abrázame, mi amor, muy fuerte

 

Llévame de la mano y te ofrezco

La garantía para toda la vida, te daré

La llave de corazón, así que ábrelo

No vaciles más

Y, amor, abrázame

Abrázame no más

 

Yo lo sé

Que tu abrazo afectuoso

Puede curar

 

Amor, abrázame

Abrázame así no más

Yo lo sé

Lo sé muy bien

Que tu abrazo cálido me curará

 

Tu abrazo

Tu abrazo

Tu abrazo

 

Quiero abrazarte, por más que mil veces

Que te emociona cuando te digo „te quiero“

Sí, te quiero

Para que tu y yo seamos juntos en el abrazo

Desde ahora para siempre estaré a tu lado

Sí, estaré a tu lado

 

Llévame de la mano y llévala a cada momento

Hasta que no mueramos, hasta que sigamos vivos

Lo que nosotros dos tenemos no lo tiene cualquiera

Que queremos abrazarnos para siempre, por los siglos de los siglos

 

Llévame de la mano y llévala a cada momento

Hasta que no mueramos, hasta que sigamos vivos

Lo que nosotros dos tenemos no lo tiene cualquiera

No vaciles más

 

Y amor, abrázame

Abrázame no más

 

Yo lo sé

Que tu abrazo afectuoso

Puede curar

 

Amor, abrázame

Abrázame así no más

Yo lo sé

Lo sé muy bien

Que tu abrazo cálido me curará

 

Tu abrazo

Tu abrazo

Tu abrazo


 

Embrace

 

When you hug me, I don´t miss anything, only one thing

In your embrace I´m forever and ever

When I hug you, the universe is ours, yes, I know it

That your touch are like miracles

 

Hold my hand and I offer you

A whole life guarantee, I´ll give you

The key from heart, so unlock it

Hug me, love, very tightly

 

Hold my hand and I offer you

A whole life guarantee, I´ll give you

The key from heart, so unlock it

Just don´t hesitate anymore

And love, hug me

Just hug me

 

I know

That your warm embrace

Can heal

 

Love, hug me

Just hug me

I know it

I know it well

That your warm embrace will heal me

 

Your embrace

Your embrace

Your embrace

 

 

I want to hug you more than thousand times

How touched you are when I tell you that I love you

Hey, I love you

So that you and I are together in embrace

From now on, I will stand by your side

Yeah, stand by your side

 

Hold my hand and keep holding it

Until we die, until we are here

What we two have, doesn´t have anybody

That we want to hug each other forever, forever and ever

 

Hold my hand and keep holding it

Until we die, until we are here

What we two have, doesn´t have anybody

Don´t hesitate anymore

 

And love, hug me

Just hug me

 

I know

That your warm embrace

Can heal

 

Love, hug me

Just hug me

I know it

I know it well

That your warm embrace will heal me

 

Your embrace

Your embrace

Your embrace


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára