Stránky

nedeľa 4. februára 2024

Lenier: Acaríciame/ Poláskaj ma/ Stroke me (preklad piesne/ lyrics translation)

 

         Lenier a jeho nádherná, nežná nová pieseň 😍😍/ Lenier and his new beautiful, soft song 😍😍

                       

 

LENIER- ACARÍCIAME

 

Piensa en mi

Cada vez que te despiertes

Y me extrañes

Por favor piensa en mi

Cuando sientas un vacío inevitable

Por favor piensa en mi

Piensa en mi

Solo en mi

 

Que yo te traigo en mi cabeza todo el tiempo

A veces siento tu cuerpo con mi cuerpo

A veces quiero buscarte y no puedo

A veces no volverte a ver le tengo miedo

 

Yo solo pido un deseo

Que nunca te vayas

No puedo verte lejos

 

Acaríciame

Que me haces falta

Mucha más falta que ayer

Que yo sin ti no soy lo mismo

Ya lo sé

Que tuve miedo

Pero me enamoré

Ven y acaríciame

Acaríciame

 

Acaríciame

Que mi refugio en ti yo encontraré

Y no voy a dejarte ir

Te robaré

Que tuve miedo

Pero me enamoré

Acaríciame

Acaríciame

 

Déjame llevarte donde nadie te ha llevado

Pa' portarnos como locos que están enamorados

Déjame bajarte el cielo

Y decirte te Amo

Ay déjame quitarte hasta el último beso

Déjame mirarte

Y que se pare el tiempo

Si quieres negarme todo

Pero

 

Acaríciame

Que me haces falta

Mucha más falta que ayer

Que yo sin ti no soy lo mismo

Ya lo sé

Que tuve miedo

Pero me enamoré

Ven y acaríciame

Acaríciame

 

Acaríciame

Que mi refugio en ti yo encontraré

Y no voy a dejarte ir

Te robaré

Que tuve miedo

Pero me enamoré

Acaríciame

Acaríciame

 

 

Poláskaj ma

 

Mysli na mňa

Vždy keď sa zobudíš

A chýbam ti

Prosím, mysli na mňa

Keď cítiš nevyhnutné prázdno

Prosím, mysli na mňa

Mysli na mňa

Len na mňa

 

Lebo ja ťa nosím vo svojej hlave po celý čas

Občas cítim tvoje telo so svojím

Občas ťa chcem vyhľadať a nemôžem

Občas mám strach z toho, že ťa už neuvidím

 

Mám len jediné prianie

Aby si nikdy neodišla

Nemôžem ťa vidieť ďaleko

 

Poláskaj ma

Lebo ťa potrebujem

Omnoho viac než včera

Lebo bez teba nie som sám sebou

Už to viem

Že som mal strach

Ale zamiloval som sa

Príď a poláskaj ma

Pohlaď ma

 

Pohlaď ma

Lebo v tebe nájdem svoje útočisko

A nenechám ťa odísť

Ukradnem ťa

Lebo mám strach

Ale zamiloval som sa

Poláskaj ma

Pohlaď ma

 

Nechaj ma odniesť ťa tam, kde ťa ešte nik nevzal

Aby sme sa správali ako šialenci, čo sú zamilovaní

Dovoľ mi zniesť ti nebo

A povedať ti „milujem ťa“

Ach, nechaj ma vziať ti aj posledný bozk

Dovoľ mi pozerať sa na teba

A nech sa zastaví čas

Ak mi to chceš poprieť

Ale

 

Poláskaj ma

Lebo ťa potrebujem

Omnoho viac než včera

Lebo bez teba nie som sám sebou

Už to viem

Že som mal strach

Ale zamiloval som sa

Príď a poláskaj ma

Pohlaď ma

 

Pohlaď ma

Lebo v tebe nájdem svoje útočisko

A nenechám ťa odísť

Ukradnem ťa

Lebo mám strach

Ale zamiloval som sa

Poláskaj ma

Pohlaď ma

 

Stroke me

 

Think of me

Every time you wake up

And you miss me

Please, think of me

When you feel an unavoidable emptiness

Please, think of me

Only in me

 

Because I carry you in my head all the time

Sometimes I feel your body with my body

Sometimes I want to look for you and I can´t

Sometimes I´m afraid of not seeing you again

 

I have only one wish

Don´t ever leave

I can´t see you far away

 

Stroke me

Because I need you

Much more than yesterday

Because without you, I´m not being myself

I already know

That I was afraid

But I fell in love

Come and caress me

Stroke me

 

Stroke me

Because I´ll find my refuge in you

And I won´t let you go

I´ll steal you

Because I was afraid

But I fell in love

Stroke me

Stroke me

 

Let me take you to where nobody has ever taken you

In order to act like two crazy people in love

Let me drop the heaven for you

And tell you „I love you“

Ey, let me take away from you even the last kiss

And let me look at you

And may the time stop

If you want to deny all of it

But

 

Stroke me

Because I need you

Much more than yesterday

Because without you, I´m not being myself

I already know

That I was afraid

But I fell in love

Come and caress me

Stroke me

 

Stroke me

Because I´ll find my refuge in you

And I won´t let you go

I´ll steal you

Because I was afraid

But I fell in love

Stroke me

Stroke me

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára