Stránky

streda 7. februára 2024

Kalimba: Déjame amarte/ Dovoľ mi milovať ťa/ Let me love you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


        Nádherná pieseň, skoro až príbeh,  o tom, ako čas všetko vylieči a ako sa z priateľov pomaly, ale isto v správnom čase a geste stane pár...👫💟

          A beautiful song, almost a story-telling,  about how time heals everything and how people slowly, but sure go- in its right time and gesture- from friends to lovers...👫💟

 

KALIMBA- DÉJAME AMARTE

 

Soy lo que quedó de aquel incendio

Donde te vi perdida

Ya no había lugar para escapar

Entre tantas heridas

 

Se apagó el fuego y te vi

Alas rotas mirando hacia mi

Te pude sentir

 

Déjame amarte

Como jamás te amaron antes

Déjame ser quien te repare

Poder ser tu aire

Y cuando te abrace

Sé que tú también podrás curarme

 

En ti pude encontrar

Que navegar era mirar tus ojos

Sé que desperté

Cuando te hallé todo cobró sentido

 

Se apagó el fuego y te vi

Alas rotas mirando hacia ti

Me pude sentir

 

Déjame amarte

Como jamás te amaron antes

Déjame ser quien te repare

Poder ser tu aire

Y cuando te abrace

Sé que tú también podrás curarme

 

Y nunca pensé

Que al encontrarte

No me haya apartarme nunca más

Respira

 

Déjame amarte

Como jamás te amaron antes

Déjame ser quien te repare

Poder ser tu aire

Y cuando te abrace

Sé que tú también podrás curarme

 

Dovoľ mi milovať ťa

 

Som tým, čo zostalo z onoho plameňa

Kde som ťa videl stratenú

Už niet miesta kam utiecť

Medzi toľkými zraneniami

 

Oheň zhasol a videl som ťa

Zlomené krídla s pohľadom na mňa

Mohol som ťa cítiť

 

Dovoľ mi milovať ťa

Tak, ako ťa ešte nikdy nemilovali

Dovoľ mi byť tým, kto ťa posilní

Môcť byť tvojím vzduchom

A keď ťa objímem

Viem, že aj ty ma môžeš vyliečiť

 

V tebe som dokázal zistiť

Že plaviť sa značí pozerať sa ti do očí

Viem, že som sa prebudil

Keď som ťa našiel, všetko dostalo zmysel

 

Oheň zhasol a videl som ťa

Zlomené krídla s pohľadom na teba

Mohol som cítiť sám seba

 

Dovoľ mi milovať ťa

Tak, ako ťa ešte nikdy nemilovali

Dovoľ mi byť tým, kto ťa posilní

Môcť byť tvojím vzduchom

A keď ťa objímem

Viem, že aj ty ma môžeš vyliečiť

 

A nikdy som si nemyslel

Že keď ťa nájdem

Už nikdy sa od teba neodlúčim

Dýchaj

 

Dovoľ mi milovať ťa

Tak, ako ťa ešte nikdy nemilovali

Dovoľ mi byť tým, kto ťa posilní

Môcť byť tvojím vzduchom

A keď ťa objímem

Viem, že aj ty ma môžeš vyliečiť

 

Let me love you

 

I´m what stayed from that fire

Where I saw you lost

There was no place to escape anymore

Between so many wounds

 

The fire extinguished and I saw you

Broken wings, looking towards me

I could feel you

 

Let me love you

Like they never loved you before

Let me be the one who repairs you

To be able to be your air

And when I hug you

I know you can heal me, too

 

I could find in you

That sailing means to look into your eyes

I know I woke up

When I found you, everything made sense

 

Let me love you

Like they never loved you before

Let me be the one who repairs you

To be able to be your air

And when I hug you

I know you can heal me, too

 

I never thought

That when I find you

I would never ever separate from you

Breathe

 

Let me love you

Like they never loved you before

Let me be the one who repairs you

To be able to be your air

And when I hug you

I know you can heal me, too

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára