Stránky

štvrtok 8. februára 2024

Marc Anthony: Punta Cana (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Bachatový tip na dovolenku v Karibiku od Marca Anthonyho🌴🌊 (A ak sa naštvem, a veci a muži sa nepohnú, pohnem sa ja...dopredu, preč, trebárs aj do Punta Cana😀😀).

         A bachata tip for a holiday in Caribbean by Marc Anthony 🌴🌊 (And if I get mad, and the things and men  don´t (make any) move, then, I will move...on, forward, away, maybe even to Punta Cana 😀😀).

                     

 

MARC ANTHONY- PUNTA CANA

 

El pasado está llamando y tú no le responde'

Hoy te miras al espejo y ya no eres la misma

Tu maquillaje no tapa lo que tu corazón esconde

Que digas que me olvidaste, ay, me causa risa

 

Para que tú y yo volvamos, solo falta un beso

Sería un hipócrita si te dijera que ya no te pienso

Después de un amor tan grande, nadie sale ileso

Y yo a ti te conozco, no me vengas con eso

 

Que aunque te veas feliz

Subiendo foto en Punta Cana

De party con tus amigas

Diciendo que ya no me amas

 

Sé que piensas en mí

Por más que te aguantes las ganas

Yo sé que un día de estos me llamas

Pa' que arreglemos en mi cama

 

Ay, yo no sé lo que pasó entre nosotros

Que, en un momento, nos movimos loco'

Y era un amor que se veía bonito

De lo bonito, ya quedó muy poco

 

Si tú y yo, ay, siempre la pasamos rico

Yo sé que tú volverás a llamar, a pedirme un besito

 

Que aunque te veas feliz

Subiendo foto en Punta Cana

De party con tus amigas

Diciendo que ya no me amas

 

Sé que piensas en mí

Por más que te aguantes las ganas

Yo sé que un día de estos me llamas

Pa' que arreglemos en mi cama

 

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

 

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

Quiéreme, quiéreme si tú quiere'

 

Punta Cana

 

Minulosť volá a ty jej neodpovedáš

Pozeráš sa dnes do zrkadla a už nie tá istá

Tvoj mejkap nezakryje to, čo skrýva tvoje srdce

Keď vravíš, že si na mňa zabudla, ach, vyvoláva to vo mne smiech

 

K tomu, aby sme sa k sebe vrátili, chýba len jediný bozk

Bol by som pokrytec, keby som ti povedal, že už na teba nemyslím

Po takej veľkej láske, nikto nemôže zostať bez zranení

A ja ťa poznám, s týmto na mňa nechoď

 

Lebo hoci vyzeráš šťastne

Vešajúc fotky z Punta Cana

Z večierkov s tvojimi kamarátkami

A vravíš, že už ma nemiluješ

 

Viem, že na mňa myslíš

Akokoľvek veľmi sa snažíš udržať na uzde túžbu

Viem, že v niektorý z týchto dní mi zavoláš

Aby sme si to vyjasnili v mojej posteli

 

Ach, neviem, čo sa to medzi nami stalo

Lebo v jednej chvíli sme boli ako šialení

A tá láska vyzerala tak nádherne

Z toho pekného zostalo už veľmi málo

 

Veď ty aja, hej, sme si to vždy užívali

Viem, že mi opäť zavoláš, aby si ma poprosila o bozk

 

Lebo hoci vyzeráš šťastne

Vešajúc fotky z Punta Cana

Z večierkov s tvojimi kamarátkami

A vravíš, že už ma nemiluješ

 

Viem, že na mňa myslíš

Akokoľvek veľmi sa snažíš udržať na uzde túžbu

Viem, že v niektorý z týchto dní mi zavoláš

Aby sme si to vyjasnili v posteli

 

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

 

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

Miluj ma, miluj ma, ak chceš

 

Punta Cana

 

The past is calling and you don´t answer it

Today, you´re looking at yourself in the mirror and you´re not the same anymore

Your make-up doesn´t cover what your heart hides

Saying that you forgot me, hey, makes me laugh

 

One kiss is enough for us to get back together

I´d be a hypocrite if I told that I don´t think about you anymore

After such a great love, nobody gets unharmed

And I know you, don´t give me that crap

 

Because although you seem to be happy

Uploading photos in Punta Cana

From party with your friends

Telling that you don´ t love me anymore

 

I know you think about me

No matter how much you hold your desire

I know that one of these days, you call me

So  that we fix it in my bed

 

Ey, I don´t know what happened between us

Because in one moment, we were like two crazy people

And it was love that looked so pretty

From that nice didn´t really stay a lot

 

Because you and I , hey, we always enjoyed it

I know that you will call again to ask for a kiss

 

Because although you seem to be happy

Uploading photos in Punta Cana

From party with your friends

Telling that you don´ t love me anymore

 

I know you think about me

No matter how much you hold your desire

I know that one of these days, you call me

So  that we fix it in my bed

 

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want

 

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want

Love me, love me if you want


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára