Stránky

piatok 2. augusta 2024

Gian Marco, Andrés Cepeda: Solitos/ Sami/ Alone (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Piatkové dni patria rodine, sobotné večery tancu a hudbe a holému nebu, a piatkové večery...mne :-P A niečomu peknému do uška, zmyselnému, kubánskemu, aj za bieleho dňa...pustite si do uška niečo pekné aj vy 😇😇😈😛

         

           Friday days belong to my family, Saturday nights to music, dance and open-air events, and Friday nights...to me :-P And to something beautiful to listen to my ears, sensual, Cuban, even in a broad daylight...let yourself listen to something nice, too 😇😇😈😛

 

GIANMARCO, ANDRÉS CEPEDA- SOLITOS

 

Mi beso es un bote remando en tu lengua de fuego
Naufrago en tu boca y tu pelo se enreda en mi piel
La luna y su cuarto menguante sonríe en el cielo
¿Qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?

 

Acuso a tus ojos de haberse clavado en mi pecho
Con solo mirarte conviertes mi roca en papel
Eres la poesía que andaba buscando en el tiempo
¿Qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

(pa’ hacer los mismo con mis manos en tu cuerpo)

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

 

Tamos solitos los dos
Tamos solitos
Tamos solitos los dos
Tamos solitos

 

Tambores al eco de un grito escondido en la noche
Poquito a poquito, contigo me quiero quedar
Quedarme dormido y borracho, desnudo en silencio
¿Qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?, ¿qué me vas a hacer?

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

 

Tú y yo solos, abrazando a la noche
Son tus ojos un misterio de día
Tu boquita que me dice en silencio
Cositas bonitas que no se me olvidan

 

Dime lo que quieras, tómate otro trago
Sácame del alma todos los pasados
Tamos solitos los dos
Tamos solitos

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

 

Tamos solitos tú y yo
Solos, solitos los dos
Dime qué me vas a hacer

 

Tamos solitos los dos
Tamos solitos
Tamos solitos los dos
Tamos solitos

 

Sami

 

Môj bozk je čln veslujúci na tvojom ohnivom jazyku

Stroskotám na tvojich ústach a tvoje vlasy sa zapletú do mojej pokožky

Mesiac a jeho ubúdajúca štvrť sa usmieva na nebi

Čo so mnou budeš robiť, čo so mnou urobíš, urobíš?

 

Obviňujem tvoje uči z toho, že sa zabodli do mojej hrude

Jediným pohľadom premeníš môj kameň na papier

Si poézia, ktorá hľadala v čase

Čo so mnou budeš robiť, čo so mnou urobíš, urobíš?

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

(aby som urobil to isté mojimi rukami na tvojom tele)

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

 

Sme sami, my dvaja

Sme sami

Sme sami, dvaja

Osamote

 

Bubny ako zvena výkriku ukrytého v noci

Kúsok po kúsku, chcem s tebou zostať

Zaspať ako zabitý a opitý, nahý v tichu

Čo so mnou budeš robiť, čo so mnou urobíš, urobíš?

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

 

Ty a ja, objímame sa cez noc

Tvoje oči sú záhadou dňa

Tvoje ústa, ktoré mi potichu hovoria

Tie pekné veci, na ktoré nezabúdam

 

Povedz mi, čo chceš, napi sa ešte

Vytrhni mi z duše všetku ostantú minulosť

Sme sami, my dvaja

Sami- osamote, obaja

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

 

Sme sami, ty a ja

Sami- osamote, obaja

Povedz mi, čo so mnou urobíš

 

Sme sami, my dvaja

Sme sami

Sme sami, dvaja

Osamote

 

 



 

Alone

 

My kiss is a boat rowing in your tongue of fire

I am shipwrecked on your mouth and your hair tangles with my skin

A waning half Moon is smiling in the sky

What are you gonna do with me, with  me, with me

 

I blame your eyes of getting stuck in my chest

With your only look, you turn my rock into paper

You´re a poetry that was searching in time

What are you gonna do with me, with  me, with me

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

(in order to do the same with my hands on your body)

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

 

We´re alone, the both of us

We´re all alone

We´re alone, the both of us

We´re all alone

 

The drums like an echo of a scream hidden in the night

Step by step, I want to stay with you

Fall asleep deeply and drunk, naked in silence

What are you gonna do with me, with  me, with me

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

 

You and I, embracing each other during the night

Your eyes are the mystery of a day

Your mouth that tells me in silence

The nice things that I can´t forget

 

Tell me whatever you want, have another drink

Take away from my soul all the rest of the past

We both are alone

All-alone, two of us

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

 

We´re alone, you and I

All alone, both of us

Tell me what you´re gonna do

 

We´re alone, the both of us

We´re all alone

We´re alone, the both of us

We´re all alone

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára