Stránky

štvrtok 29. augusta 2024

Nanpa Básico, Ximena Sariñana: Nunca tuve tanto/ Nikdy som nemala toľko/ I´ve never had so much (preklad piesne/ lyrics translation)

 


      Čo by to bol za týždeň bez toho zvláštneho, mierneho podivína Nanpa Básico (tento krát nie samého), pri ktorom mám pocit, akoby mi čítal myšlienky alebo mi ich bral priamo z hlavy a menil ich na hudbu? :-) Vychutnajte si ho pomaly-pomaličky aj vy 👅😘😊

      What kind of week it would be without that strange, odd man called Nanpa Básico (this time, he´s not alone in it), with who I get a feeling as if he could read my mind and or at least take them directly from my head and turn them into music? :-) Enjoy it, bit by bit, slowly 👅😘😊

 

NANPA BÁSICO, XIMENA SARIÑANA-NUNCA TUVE TANTO

 

Una mirada tuya paga todo

Con muy poco, no nos falta nada

Soy maromero, yo le encuentro el modo

Y, también, si quieres, te hago otra balada

 

Esa manera tan distinta en que me miras

Y cómo sabes escuchar mis melodías

Son esas formas las que no se olvidan

Ese tesoro, me regalas cada día

 

Yo nunca tuve tanto

Y no pido más

Yo nunca tuve tanto

No quiero más

 

Tú sabes, mi flaca, que por ti daría la vuelta completa a la esfera

Mi cuerpo es tuyo, mi alma también

Conmigo, haz lo que quieras

 

Lo acepto, lo cuido, lo llevo conmigo y no lo tomo a la ligera

Contigo, entendí que se vale el error y quererse de todas maneras

 

De malas (de buenas)

De risas (y penas)

Con manos vacías (y las manos llenas)

Me gustas, tal como suenas (me gusta, tal como suenas)

 

Yo nunca tuve tanto

Y no pido más

Yo nunca tuve tanto

No quiero más

 

Es que tú tienes todo lo que necesito

La gloria en tu boca y en tus ojos pequeñitos

Es que eres magia entera y yo me derrito

Mami, tú eres mi lugar favorito

 

Es que tú tienes todo lo que necesito

La gloria en tu boca y en tus ojos pequeñitos

Eres magia entera y yo me derrito

Siempre serás mi lugar favorito

 

Yo nunca tuve tanto

Y no pido más

Yo nunca tuve tanto

No quiero más

 

Yo nunca tuve tanto

Y no pido más

Yo nunca tuve tanto

No quiero más

 

Nikdy som nemala toľko

 

Tvoj pohľad stojí za všetko

A tým málom nám nič nechýba

Akrobat, lapaj, nájdem spôsob

A ak chceš, napíšem ti aj ďalšiu baladu

 

Ten odlišný spôsob, akým na mňa pozeráš

A ako vieš počúvať moje melódie

To sú tie veci, na ktoré sa nezabúda

Ten poklad, čo mi dávaš každý deň

 

Nikdy som nemal toľko

A viac nežiadam

Nikdy som nemala toľko

Nechcem viac

 

Dobre vieš, ty moje štíhle dievča, že kvôli tebe by som obrátil hodiny naopak

Moje telo je tvoje, moja duša tiež

Rob si so mnou čo chceš

 

Prijímam to, starám sa o to, nosím ich so sebou a neberiem ich na ľahkú váhu

Pri tebe som pochopila, že chyby stoja za to a vyplatí sa milovať rôznymi spôsobmi

 

V zlom (v dobrom)

So smiechom (a žiaľom)

S rukami prázdnymi (a tými plnými)

Páčiš sa mi taký, ako znieš (páčiš sa mi taký, ako znieš)

 

Nikdy som nemal toľko

A viac nežiadam

Nikdy som nemala toľko

Nechcem viac

 

Lebo máš všetko, čo potrebujem

Nebo na perách a v tvojich malých očiach

Si absolútne čarovná a ja sa roztápam

Miláčik, si moje obľúbené miesto

 

Lebo máš všetko, čo potrebujem

Nebo na perách a v tvojich malých očiach

Si absolútne čarovná a ja sa roztápam

Vždy budeš mojím obľúbeným miestom

 

Nikdy som nemal toľko

A viac nežiadam

Nikdy som nemala toľko

Nechcem viac

 

Nikdy som nemal toľko

A viac nežiadam

Nikdy som nemala toľko

Nechcem viac

 


 

I´ve never had so much

 

Your gaze is worth everything

With having little, we don´t lack anything

I´m an acrobat, I always find a way

And, if you want me, too, I write you another ballad

 

That different way with which you´re looking at me

And how you know to listen to my melodies

These are the things that can´t be forgotten

That treasure that you give me every day

 

I´ve never had so much

And I don´t ask for more

I´ve never had so much

I don´t want more

 

You know, my skinny girl, that for you, I´d turn the globe upside down

My body´s yours, my soul, too

Do with me whatever you want

 

I accept it, I take care of it, I carry it with me and I don´t take it lightly

With you, I understood that the mistakes are worth it and loving in many ways, too

 

 

 

 

In bad (in good)

In laughing (and sorrows)

With empty hands (and the full)

I like you the way you sound (I like the way you sound)

 

I´ve never had so much

And I don´t ask for more

I´ve never had so much

I don´t want more

 

Because you have everything that I need

The heaven and glory on your mouth and in your small eyes

Because you´re the whole magic and I melt down

Babe, you´re my favourite place

 

Because you have everything that I need

The heaven and glory on your mouth and in your small eyes

Because you´re the whole magic and I melt down

You´ll always be my favourite place

 

I´ve never had so much

And I don´t ask for more

I´ve never had so much

I don´t want more

 

I´ve never had so much

And I don´t ask for more

I´ve never had so much

I don´t want more


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára