Stránky

sobota 31. augusta 2024

Sebastián Yatra: Los domingos/ Nedele/ Sundays (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Alebo, keby mala táto pieseň podtitul "čakanie sa vypláca a teším sa na teba" 👅💕 

        (A ešte zopár slov mimo tejto piesne: 1. uvedomila som si, že veľké ego nie vždy znamená veľké a skutočné sebavedomie. Som schopná prijať namyslenosť a istú dávku náladovosti, ale just, nemôžem a ani nedokážem vyliečiť neistotu a nedôveru niekoho v to, že môže byť milovaný a šťastný; nie som človek, ktorý mení city zo dňa na deň a partnerov či milencov tiež nie- no bolí ma, ak o mne niekto pochybuje; 2. dôvera v niekoho iného pramení zo schopnosti veriť sám sebe, že som hodný lásky- keď raz niekoho chcem, chcem ho, no nemienim sa obhajovať ani niekomu dokazovať, ako veľmi ho mám rada zakaždým keď zapochybuje; 3. keby niektorí ľudia boli schopní so mnou komunikovať osobne, otvorene, priamo, normálne, cez FB, telefón, správy atď., nemuseli by byť odkázaní na tento blog a príspevky na ňom :-) :-) A riešili by veci so mnou, teda by nemali prečo pochybovať. Komunikácia musí prúdiť oboma smermi, otázkou a odpoveďou, vzájomným rozhovorom, dotykom či ospravedlnením a tento blog- na ktorý nie vždy mám čas, no to neznačí, že na nikoho nemyslím- je len kúskom mňa samej, nie celkom. Plus sa snažím vyberať skladby tak, aby pokryli veľa žánrov, veľa posolstiev a keďže väčšina piesní - minimálne z novej septembrovej várky, ktorá vyšla von- je o zlomenom srdci či o rozchodoch, neviem zabrániť tomu, že sa tu objavia. No nie sú odrazom mojich skutočných pocitov a zámerov. Treba rozlišovať medzi tým, čo robím na blogu a tým, ako sa správam mimo neho- lebo to je to, kým  reálne som. 

       Suma sumárum: niet horších a väčších "contratiempos"-prekážok a ťažkostí- než tie, ktoré si my ľudia sami vytvárame na ceste za vlastným šťastím či láskou- no dobrou správou je, že sme zároveň aj jediní, kto má tú najväčšiu moc ich zlomiť a prekonať :-) A niektorí ľudia si veci očividne radi komplikujú a sťažujú viac než dosť, keď stačí urobiť málo :-) Teším sa na vás :-))

      If this song could have an alternative title, it would be "the waiting is worth it and I´m looking forward to see you"👅💕 

 

SEBASTIÁN YATRA- LOS DOMINGOS

 

No-oh-oh

 

Tengo un plan detallado en mi mente

Lo escribí un 16 de noviembre para ti

Pero nunca me atreví

 

El destino nos puso de frente

Te esperé, y esperé suficiente

Y ahora sí, solo necesito un sí, y así

 

Empezaría por una canción de amor

Terminaría con un: ¿Hoy qué vas a hacer?

Te llevaría donde nadie te llevó

Para poder volverte a ver

 

Me inventaría que un beso se te quedó

Dime qué día te lo puedo devolver

Contestarías: Ahora mismo, corazón

Para poder volverme a ver y sin saber

 

Acabaría en tu habitación

Y empezaría una relación

De esas que no acaban los domingos

 

Junio 18, no logro que este feeling se me vaya

Abro el cel y solo la veo a ella

Yo quisiera estar en esa playa

Yo quisiera ser esa botella de ron

Y emborracharnos en el ocean con nuestra canción, uh-woh

 

Pero tú lo sabes, tú lo sabes bien

Las mejores cosas son las que se esperan

Ya hace mucho tiempo tú estabas con él

Y no se te dio lo de ser traicionera

 

En mi plan estaba si te vuelvo a ver

Y, por fin, estás soltera

Todo lo que yo iba a hacer para que me quieras

 

Empezaría por una canción de amor

Terminaría con un: ¿Hoy qué vas a hacer?

Te llevaría donde nadie te llevó

Para poder volverte a ver

 

Me inventaría que un beso se te quedó

Dime qué día te lo puedo devolver

Contestarías: Ahora mismo, corazón

Para poder volverme a ver y sin saber

 

Acabaría en tu habitación

Y empezaría una relación

De esas que no acaban los domingos

 

No sé si el tiempo esté del lado de los dos

Si el plan funciona o me sale todo al revés

Pero empecemos con una canción de amor

Hoy que, por fin, te vuelvo a ver

 

 

 

Nedele

 

Nie-oh-oh

 

V mojej mysli mám detailný plán

Šestnásteho novembra som ho pre teba napísal

Ale nikdy som sa neodvážil

 

Osud nás postavil oproti sebe

Čakal som, a čakal som dosť

A teraz áno, potrebuje len „áno“, a tak

 

By som začal ľúbostnou piesňou

Skončil by som: Čo budeš dnes robiť?

Zobral by som ťa tam, kde ťa nik iný nevzal

Aby som ťa mohol znova uvidieť

 

Vymyslel by som bozk, ktorý som ti zostal dlžný

Povedz mi, v ktorý deň ti ho môžem vrátiť

Odpovedala by si mi: Práve teraz, srdce moje

Aby som ťa mohla znova stretnúť a nechtiac

 

By som skončil u teba na izbe

A začal by sa vzťah

Jeden z tých, ktoré sa v nedeľu nekončia

 

Osemnásty jún, nedokážem zabrániť tomu, aby ma ten pocit opustil

Otvorím mobil a vidím len ju

Rád by som bol na pláži

Chcel by som byť tou fľašou rumu

A opiť sa s tebou v oceáne s našou piesňou, uh-woh

 

Ale ty vieš, vieš to veľmi dobre

Tie najlepšie veci sú tie, na ktoré treba čakať

Už dlho si bola s ním

A nechcela si ho podviesť a zradiť

 

Môj plán bol, že ak ťa znova uvidím

A teraz si konečne slobodná

Všetko to, čo som išiel urobiť, aby si ma milovala

 

Začal by som ľúbostnou piesňou

Skončil by som: Čo budeš dnes robiť?

Zobral by som ťa tam, kde ťa nik iný nevzal

Aby som ťa mohol znova uvidieť

 

Vymyslel by som bozk, ktorý som ti zostal dlžný

Povedz mi, v ktorý deň ti ho môžem vrátiť

Odpovedala by si mi: Práve teraz, srdce moje

Aby som ťa mohla znova stretnúť a nechtiac

 

By som skončil u teba na izbe

A začal by sa vzťah

Jeden z tých, ktoré sa v nedeľu nekončia

 

Neviem, či je čas na strane nás dvoch

Či ten plán zaberie alebo vyjde presne naopak

Ale začnime piesňou lásky

Lebo dnes ťa konečne znova uvidím

 

Sundays

 

No-oh-oh

 

I have a detailed plan in my mind

I wrote it on the 16th of November for you

But I never dared

 

The destiny made us stand face to face

I was waiting for you, and I was waiting enough

And now yes, I only need „yes“, and that way

 

I would begin with a love song

I´d end with: What are you gonna do today?

I´d take you to where nobody took you before

In order to be able to see you again

 

I´d make a kiss that I owed you

Tell me which day I can give it back to you

You´d answer: Right now, my babe

So that you could see me again and without knowing

 

I´d end in your room

And the relationship would begin

One of those that don´t end with Sunday

 

18th of July, I can´t make this feeling go away

I open the phone and the only thing I see is her

I´d like to be on that beach

I´d like to be that bottle of rum

And get drunk in the ocean with our song, uh-woh

 

But you know, you know well

The best things are those that you have to wait for

It´s been a long time since you were with him

And you didn´t want to betray him

 

If I was about to see you, I planned

And finally, you´re single

Everything that I was about to do to make you love me

 

I would begin with a love song

I´d end with: What are you gonna do today?

I´d take you to where nobody took you before

In order to be able to see you again

 

I´d make a kiss that I owed you

Tell me which day I can give it back to you

You´d answer: Right now, my babe

So that you could see me again and without knowing

 

I´d end in your room

And the relationship would begin

One of those that don´t end with Sunday

 

I don´t know if time´s on our side

If my plan works or everything goes bad

But let´s begin with a love song

Because today, finally, I´m gonna see you again

 

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára