Stránky

nedeľa 4. augusta 2024

Nico Hernández: Hasta siempre/ Navždy/ Forever (preklad piesne/ lyrics translation)

 

           Trošku lásky z Kolumbie....(a nie, nie vo forme bieleho prášku :-P). 👀👀💓 P. S: S touto frázou je tak trochu problém, "hasta siempre" by malo znamenať "tak dovidenia" niečo ako rozlúčka s niekým, koho pravdepodobne už neuvidíte, ale budete naňho vždy spomínať....No pre mňa- pre prekladateľské účely, sa viac hodí do kontextu piesne výraz "navždy", lebo vystihuje podstatu skladby, sľub večnosti :-)

          A little bit of love from Colombia....(and not, not in a for of white powder :-P). 👀👀💓 P. S.:  With this phrase, there´s a small problem, "hasta siempre" should mean "goodbye until later", something like a to bid farewell to someone who you´re not gonna see anymore,  yet you treasure him a lot....But for me- as a translator, and in the meaning of the song- it´s most suitable to use the expression "forever" because at least in my humble opinion, it makes more sense as the the eternal promise of love :-)

 

NICO HERNÁNDEZ- HASTA SIEMPRE

 

Ven déjame explicarte

Lo que siento por vos

Me lleva hasta la nubes

Ya no puedo bajarme

Es que veo tus ojitos

Y recuerdo quien soy

Llegaste pa sanarme

Por ti ahora soy mejor

Y vivo del amor

Me has enseñado a amarme

Me has enseñado a amarme

 

Te invito a que bailemos

Y poder decirte cerca a tu boquita

Como es que te quiero

Es que soy consciente

Que tú te mereces

Algo tan sincero

Un amor sencillo

Un amor real

Un amor verdadero

Y eso contigo quiero

 

Ay ay amor

Me haces soñar

Contigo todo es natural

Gracias a Dios

Que te encontré

Me haces sentir

Tan especial

 

Va más allá de los sentidos

Envuelves mi alma en tus latidos

Volví a nacer y si algo se

Es que hasta siempre

Voy a amarte

 

Y así suena… Nico Hernández

¡Lo más importante es el amor!

Mi amor

MUSARI

 

Desde que llegaste

Todo lo cambiaste

Con tu amor mi mundo entero

Tu lo despertaste

A curar mis heridas

Tu me acompañaste

A vivir en equilibrio

Tu me lo enseñaste

 

Ay ay ay ay

I wanna love the rest of my life

Se eleva mi energía de pensarte

 

Ay ay amor

Me haces soñar

Contigo todo es natural

Gracias a Dios

Que te encontré

Me haces sentir

Tan especial

 

Va más allá de los sentidos

Envuelves mi alma en tus latidos

Volví a nacer y si algo se

Es que hasta siempre

Voy a amarte

 

Uh ah saiwoa

Wo jai uh ah

Saiwoa

Zamana zailea

Saiwoa

Kundalini love

Uh ah Gaia

 

Volví a nacer

Y si algo se

Es que hasta siempre

Voy a amarte

 

Navždy

 

Poď, dovoľ mi ti vysvetliť

Čo k tebe cítim

Vynáša ma to až k nebesám

Už nemôžem zísť dole

Lebo vidím tvoje oči

A spomeniem si, kto som

Prišla si, aby si ma vyliečila

Kvôli tebe som teraz lepší

A žijem z lásky

Naučila si ma milovať

Naučila si ma milovať

 

Pozývam ťa na tanec

Aby som ti mohol blízko tvojich pier povedať

Ako veľmi ťa milujem

Lebo som si vedomý

Že si zaslúžiš samu seba

Niečo tak úprimné

Jednoduchú lásku

Skutočnú lásku

Pravdivú lásku

A to chcem s tebou

 

Ach, láska

Nútiš ma snívať

S tebou je všetko prirodzené

Vďaka Bohu

Že som ťa našiel

Vďaka tebe sa cítim

Tak výnimočný

 

Ideš za hranicu zmyslov

Obaľuješ moju dušu do tvojich búšení srdca

Znova som sa narodil, ak niečo viem

Tak to, že ťa navždy

Budem milovať

 

A takto znie...Nico Hernández

To najdôležitejšie je láska!

Láska moja

MUSARI

 

Odkedy si prišla

Všetko si zmenila

Svojou láskou si celý môj svet

Prebudila

Vyliečila moje rany

Sprevádzala ma

Naučila ma

Aby som žil v rovnováhe

 

Ay, ay, ay, ay

Chcem ťa milovať po zvyšok svojho života

Len na teba pomyslím, a stúpa moja energia

 

Ach, láska

Nútiš ma snívať

S tebou je všetko prirodzené

Vďaka Bohu

Že som ťa našiel

Vďaka tebe sa cítim

Tak výnimočný

 

Ideš za hranicu zmyslov

Obaľuješ moju dušu do tvojich búšení srdca

Znova som sa narodil, ak niečo viem

Tak to, že ťa navždy

Budem milovať

 

Uh ah saiwoa

Wo jai uh ah

Saiwoa

Zamana zailea

Saiwoa

Kundalini láska

Uh ah Gaia

 

Znova som sa narodil

A ak niečo viem

Tak to, že ťa navždy

Budem milovať


 

Forever

 

Come, let me explain you

What I feel for you

It takes me up to the clouds

I can´t go down anymore

Because when I see your eyes

And remember who I am

You came to heal me

Because of you, I´m better now

And live from love

You´ve taught me to love

You´ve taught me to love

 

I invite you to dance

And to be able to tell you near your mouth

How much I love you

Because I´m aware

That you deserve yourself

Something so true

A simple love

A real love

A genuine love

And that´s what I want with you

 

Ey, ey, love

You make me dream

With you, everything is so natural

Thanks God

That I found you

You make me feel

So special

 

It goes beyond the senses

You wrap my soul into your heartbeat

I was reborn, and if I know something

Then it´s that I will love you

Forever

 

And this is how sounds...Nico Hernández

The most important is love!

My love

MUSARI

 

Ever since you came

You changed everything

With your love, you awakened

My whole world

To heal my wounds

You accompanied me

You taught me

How to live in balance

 

Ay ay ay ay

I wanna love you the rest of my life

My energy gets higher when I think oof you

 

Ey, ey, love

You make me dream

With you, everything is so natural

Thanks God

That I found you

You make me feel

So special

 

It goes beyond the senses

You wrap my soul into your heartbeat

I was reborn, and if I know something

Then it´s that I will love you

Forever

 

Uh ah saiwoa

Wo jai uh ah

Saiwoa

Zamana zailea

Saiwoa

Kundalini love

Uh ah Gaia

 

I was reborn

And if I know something

Then it´s that I will love you

Forever

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára