Stránky

utorok 27. augusta 2024

Valentino Merlo, Nico Hernández: Angelito/ Anjelik/ Little angel (preklad piesne/ lyrics translation)

 


           Pre všetkých anjelikov....(hoci niektorí majú aj malé rožky, ako ja 👅). No po včerajšom hektickom pracovnom dni sa aj mne pilnej včielke navečer žiadalo pokoja a oddychu a flákania :-) (Máte čas na seriály- trebárs aj na tie kórejske ? :-) Keby sa vám náhodou zažiadalo trochu "vypnúť", mám tri tipy: 1. mentálne nenáročný, dejovo predvídateľný, vtipný a milý "Love next door", zatiaľ prvé 4 časti, romantika, komédia, relax (je na Netflixe, hoci ja vždy hľadám iné zdroje :-)); 2. Pachinko, 2. séria, keby ste sa chceli pozrieť na politickú situáciu Kórey, Japonska a Ázie za II. sv. vojny a na prežitie jednej bežnej rodiny v tých časoch až po roky osemdesiate a nový pohľad na históriu (prvá séria bola úžasná) a pre tých, čo majú silnejší žalúdok aj nervy a troška temnú povahu, "The Glory", seriál z tejto jari inšpirovaný dvoma skutočnými a závažnými prípadmi školskej šikany, zneužívania a týrania a pomsty, ktorá z toho plynie... (Ja som pritom radšej nejedla).) Samozrejme, nie všetky tri naraz, jeden z nich postačí :-) No čo, aj my anjeli máme svoje "temné" chvíľky 🌘⛇


        For all the little angels...(although some of them have small horns like me, too 👅). But yesterday, after having a hard work day, even I, a hard- working bee, felt the desire to relax, do nothing and be lazy :-) And why not watch some K-dramas then? :-) If you wanted to relax a little bit, too, I have some tips for you: 1. "Love next door", funny, cute, rom- com, the first 4 episodes were released last two weeks; 2. Pachinko, second season, The Second World War in Asia, Japanese occupation of Korea, and the story of one family up to the 1980 fighting its way to survival (the first season was just great) and last, but not least- "The Glory"- a K- drama based on real events of serious abuse, school bullying and trauma and revenge in Koreay and Japan- I don´t recommend you too much to eat while watching this, but....Also,one of them at one time is enough :-) Well who said that we angels can watch only nice things, no? 

 

VALENTINO MERLO, NICO HERNÁNDEZ- ANGELITO

 

Por que tú eres

Un angelito

Te amo tanto

Yo te necesito

 

Colombia & Argentina

Mi amor

 

Gracias a la vida

Por tenerte junto a mi

Eres luz que me ilumina

Traes paz a mi existir

 

Por que tú eres un angelito

Te amo tanto

Yo te necesito

Por que tú eres

El regalo más bonito

Que Dios me ha mandado

Pa’ entender lo divino

 

Y suena Valentino Merlo

Junto a Nico Hernández

¡Lo más importante es el amor!

Daleeee eh

MUSARI

 

Siete días de la semana pienso en ti

Estar contigo al despertar me hace vivir

No sabes como me contagias de ti

Verte feliz me hace tan feliz

 

Por que tú eres un angelito

Te amo tanto

Yo te necesito

Por que tú eres

El regalo más bonito

Que Dios me ha mandado

Pa’ entender lo divino

 

Por que tú eres un angelito

Te amo tanto

Yo te necesito

Por que tú eres

El regalo más bonito

Que Dios me ha mandado

Pa’ entender lo divino

 

Uoooo

Por que tú eres mi regalo más bonito

 

Anjelik

 

Lebo ty si

Anjelik

Tak veľmi ťa ľúbim

Potrebujem ťa

 

Kolumbia & Argentína

Láska moja

 

Ďakujem životu

Že ťa mám pri sebe

Si svetlo, ktoré mi dáva jas

Mojej existencii pokoj prinášaš

 

Lebo ty si anjelik

Tak veľmi ťa milujem

Potrebujem ťa

Lebo ty si

Tým najkrajším darčekom

Ktorý mi zoslal Boh

Aby som pochopil tomu božskému

 

A znie Valentino Merlo

Spolu s Nicom Hernándezom

To najdôležitejšie je láska!

Poďme

MUSARI

 

Myslím na teba sedem dní v týždni

Byť s tebou po prebudení ma núti žiť

Nevieš, ako sa viem tebou nakaziť

Vidieť ťa šťastnú ma robí šťastným

 

Lebo ty si anjelik

Tak veľmi ťa milujem

Potrebujem ťa

Lebo ty si

Tým najkrajším darčekom

Ktorý mi zoslal Boh

Aby som pochopil tomu božskému

 

Lebo ty si anjelik

Tak veľmi ťa milujem

Potrebujem ťa

Lebo ty si

Tým najkrajším darčekom

Ktorý mi zoslal Boh

Aby som pochopil tomu božskému

 

Uoooo

Lebo si pre mňa tým najkrajším darčekom

 


 

Little angel

 

Because you are

A little angel

I love you so much

I need you

 

Colombia & Argentina

My love

 

I am grateful to life

For having you next to me

You´re a light that illuminates me

You bring peace to my existence

 

Because you´re a little angel

I love you so much

I need you

Because you are

The most beautiful gift

That God has sent me

To understand the divine things

 

And listen to Valentino Merlo

Together with Nico Hernández

The most important is love!

Let´s go

MUSARI

 

I think of you seven days in a week

Being with you when I wake up makes me live

You don´t know how catching you are

Seeing you happy makes me so happy

 

Because you´re a little angel

I love you so much

I need you

Because you are

The most beautiful gift

That God has sent me

To understand the divine things

 

Because you´re a little angel

I love you so much

I need you

Because you are

The most beautiful gift

That God has sent me

To understand the divine things

 

Uoooo

Because you´re my most beautiful gift

 

































      




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára