Stránky

streda 14. augusta 2024

Nanpa Básico: Una loca como tú/ Šialenec ako ty/ A madgirl like you (preklad piesne/ lyrics translation)

 

         Nemám nič proti šialencom...lebo ak si mám vybrať, radšej mať vedľa seba šialenca, ktorý si je istý sám sebou, stály ku mne vo svojich citoch a svojom správaní, lebo to, čo cíti, je skutočné, pravé- verí mi, a preto vie, že ak mlčím, nie je to preto, lebo som naňho zabudla- len mám aj svoje veci; než byť s niekým, kto je neistý sám sebou, náladový a nezvláda svoje vlastné myšlienky a emócie a raz lásku vyznáva, a potom detinsky posiela do pekla, a ešte sa uraziť vie :-) (Môžem robiť a pomáhať a vyjadrovať sa, potešiť, povzbudiť, ak mi niekto z očí do očí povie, čo ho trápi; no nie som zodpovedná za pocity, reakcie a postoje niekoho, kto sa predo mnou skrýva...ani povinná vysvetľovať a riešiť cudzie nálady, strachy a neistoty. Váš život, vaše voľby, vaše akcie :-P ) Česť všetkým šialencom so srdcom na správnom mieste! 💗💗😎😙

       I don´t have anything against madmen...because, if I was about to choose, I´d rather have by my side a madman who is stable, secure, self-confident and persistent in his feelings and his behaviour towards me because what he feels, is true, genuine- and so he can trust me and knows that if I´m quiet it´s not because I´ve forgotten about him- I just have my things to do; than being with someone who´s insecure in himself, moody and can´t manage to control his own thoughts, emotions and childish reactions- one time, he´s dying from love, the next moment sending you to hell, and then he can even get offended :-) So, blessed be all the crazy men with their hearts in the right place! 💗💗😎😙       

 

NANPA BÁSICO- UNA LOCA COMO TÚ

 

Loca

Yo te quiero así (yeh)

Loca

Eres perfecta para mí (wouh)

 

Loca

Yo te quiero así (yeh)

Loca

Eres perfecta para mí (wouh)

 

Yo quiero una loca como tú

Tú quieres un loco como yo

Si prefieres, nos mudamos al sur

O nos vamos pa' allá pa' Nueva York ma

 

Yo quiero una loca como tú (tú, tú)

Tú quieres un loco como yo (yo, yo)

Si prefieres, nos mudamos al sur

O nos vamos pa' allá pa' Nueva York

Donde tú quieras

Lo importante es que tú me quieras

Así tal cual eres distraída y ligera

 

En el mundo yo soy viajero y tú serás mi viajera

Esto te lo digo a ti porque te amo de veras

Me encanta cada una de tus anomalías

Y yo hago estupideces solo para que sonrías

Eres la artesana de mis fantasías

Me gusta verte en la noche y al despertar el día

 

Y si yo fuera los 70's, tú serias rock and roll

Si tú fueras la Luna, yo sería el Sol

Si yo fuera una pared, tú serias el aerosol

Pero somos uno, como alcohol y etanol

 

Loca

Yo te quiero así (yeh)

Loca

Eres perfecta para mí (wouh)

 

Loca

Yo te quiero así (yeh)

Loca

Eres perfecta para mí (wouh)

 

Enrédate en mi alma mientras pierdes el juicio

Hacer música y amarte mis únicos oficios

Cuando quieras calor aquí estoy a tu servicio

Y sepa que me gusta así reverente y sin prejuicios

Tu cuerpo encima del mío, hacia el infinito cabalga

Me gusta tu transparencia tanto como tus nalgas

Cuando piensas en algo, solo dejas que salga

Y cuando quieres, quieres no importa cuánto te valga

 

Y baby me gustas tanto

Porque eres, como eres

Ni te imaginas cuánto

Este flaco a ti te quiere

 

Y baby me gustas tanto

Porque eres, como eres

Ni te imaginas cuánto

Este flaco a ti te quiere

 

Yo quiero una loca como tú

Tú quieres un loco como yo

Si prefieres, nos mudamos al sur

O nos vamos pa' allá pa' Nueva York ma

Yo quiero una loca como tú

Tú quieres un loco como yo

Si prefieres, nos mudamos al sur

O nos vamos pa' allá pa' Nueva York

 

Šialenec ako ty

 

Šialená

Takú ťa milujem (yeh)

Šialená

Pre mňa si dokonalá (wouh)

 

Šialená

Takú ťa milujem (yeh)

Šialená

Pre mňa si dokonalá (wouh)

 

Chcem ženu tak šialenú ako ty

Ty chceš blázna ako ja

Ak chceš, presťahujeme sa na juh

Alebo pôjdeme tam do New Yorku, drahá

 

Chcem ženu tak šialenú ako ty (ty, ty)

Ty chceš blázna ako ja (ja, ja)

Ak chceš, presťahujeme sa na juh

Alebo pôjdeme tam do New Yorku

Kam chceš

Dôležité je, aby si ma milovala

Taká, aká si, roztržitá a ľahká

 

Vo svete som cestujúci a ty budeš moja cestujúca

Hovorím ti to, lebo ťa naozaj milujem

Baví ma každá jedna z tvojich anomálií

A robím hlúposti len aby som ťa rozosmial

Si zručná v mojich fantáziách

Páči sa mi vidieť ta v noci a na začiatku dňa

 

A keby som bol v rokoch sedemdesiatych, ty by si bola rockenrol

Keby ty si bola Mesiacom, ja Slnkom

Keby som ja bol stenou, ty sprej

Ale sme jedno, ako alkohol a etanol

 

Šialená

Takú ťa milujem (yeh)

Šialená

Pre mňa si dokonalá (wouh)

 

Šialená

Takú ťa milujem (yeh)

Šialená

Pre mňa si dokonalá (wouh)

 

Zapleť sa do mojej duše, kým strácaš rozum

Robiť hudbu a milovať sú moje jediné povolania

Keď budeš chcieť teplo, som tu k tvojim službám

A vedz, že sa mi to páči takto, oddane a bez predsudkov

Tvoje telo nado mnou, nekonečná jazda koňmo

Páči sa mi tvoja priehľadnosť rovnako ako tvoje nechty

Keď si niečo myslíš, len to necháš vyjsť von

A keď chceš, chceš, nezáleží na tom, koľko ťa to stojí

 

A drahá, tak veľmi sa mi páčiš

Lebo si taká, aká si

Nevieš si ani predstaviť

Ako ťa tento chudý chlapík miluje

 

A drahá, tak veľmi sa mi páčiš

Lebo si taká, aká si

Nevieš si ani predstaviť

Ako ťa tento chudý chlapík miluje

 

Chcem ženu tak šialenú ako ty

Ty chceš blázna ako ja

Ak chceš, presťahujeme sa na juh

Alebo pôjdeme tam do New Yorku, drahá

Chcem ženu tak šialenú ako ty

Ty chceš blázna ako ja

Ak chceš, presťahujeme sa na juh

Alebo pôjdeme tam do New Yorku


 

A mad girl like you

 

Mad girl

I love you like this (yeh)

Crazy

You´re perfect for me (wouh)

 

Mad girl

I love you like this (yeh)

Crazy

You´re perfect for me (wouh)

 

I want a madgirl like you

You want and love a madman like me

If you want, we´ll move to south

Or we go over there, to New York, darlin´

 

I want a madgirl like you (you, you)

You want and love a madman like me (me, me)

If you want, we´ll move to south

Or we go over there, to New York

Wherever you want

The important thing is that you love me

Just the way you are miles away and easy-going

 

In the world, I´m a passenger and you´ll be my passenger

I´m telling you this because I truly love you

I love every one of your anomalies

And I do stupid things just to make you laugh

You´re an artisan of my fantasies

I like to see you at night and at dawn

 

And if I was living in seventies, you´ll be rock´nroll

If you were the Moon, I´d be a Sun

If I was a wall, you´d be a spray

But we´re one, alcohol and etanol

 

 

Mad girl

I love you like this (yeh)

Crazy

You´re perfect for me (wouh)

 

Mad girl

I love you like this (yeh)

Crazy

You´re perfect for me (wouh)

 

Get tangled in my soul while you lose your head

My only job is to make music and love you

When you want a warmth, I´m here to your service

And just to let you know, I like it like this, reverent and without prejudice

Your body above me, an infinite horse riding

I like your clarity as much as your nails

When you think something, just let it out

And when you want, want, you don´t care how much the price is

 

And baby, I like you so much

Because you´re the way you are

You can´t even imagine

How much this slim boy loves you

 

And baby, I like you so much

Because you´re the way you are

You can´t even imagine

How much this slim boy loves you

 

I want a madgirl like you

You want and love a madman like me

If you want, we´ll move to south

Or we go over there, to New York, darlin´

I want a madgirl like you

You want and love a madman like me

If you want, we´ll move to south

Or we go over there, to New York,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára