Stránky

utorok 20. augusta 2024

Zoe Gotusso: Superpoder/ Super schopnosť/ Super power (preklad piesne/ lyrics translation)

 


       Určite sa zhodneme na tom, že hoci každý z nás má na svoju babičku veľmi rozdielne spomienky   (ja som zažila obe svoje babky- tú otcovu, skromnú, jemnú, vždy ochotnú pomôcť, ku ktorej sme sa chodili napiť na vodu so sirupom, keď sme s kamoškami behali po dedine; a tú druhú, maminu-"babku mladú"- lebo vyzerala mladšie, s ktorou som si zase ako dieťa užila výlety po Slovensku, ktorá mi kupovala drevené leporelá, lebo som vedela čítať ešte pred ZŠ a toto vedelo zabiť moju nudu; tá prvá, žiaľbohu, už zomrela, tá druhá, s ktorou sa ten vzťah trošku rokmi zmenil, vďaka Bohu ešte žije, a hoci sa nie vždy vo všetkom zhodneme a nie sme si už až tak blízke ako kedysi, mám ju rada), jedna vec zostáva spoločná: varenie. Nikto sa tak veľmi nestaral o to, aby sme vždy boli najedení, aby bolo vždy na oslave dostatok jedla (minimálne dvakrát toľko ako bolo treba, inak to nestačilo :-) :-)) a zásoby v špajze, keby sme dostali chuť na čokoľvek...Nech žijú babičky, a ďakujme za ich lásku k nám a ich ochotu a radosť z varenia...🍞🍪🍰🍗🍲💓

 


      We all can agree that although everybody of us has different memories of our Grandma (I enjoyed my time with both of them while I was younger, I loved them and still do- the both of them:-)), there´s one thing that almost all Grandmas have in common: passion for cooking. Nobody has ever cared more if we were with full stomach, if there was enough food on the table during family gathering (if it was only twice much as the guests, it wasn´t enough :-)) and many ingredients in the spense in the case  we we craving for something...Let our Grandmas live long and happy life and be grateful for their love for us and willingness and joy of cooking ...🍞🍪🍰🍗🍲💓

 

ZOE GOTUSSO- SUPERPODER

 

Una señora señorona

Que tiene arrugas en la piel

Si se le borra la memoria

90 años va a perder

 

Tiene un cuaderno donde anota

Recetas que quiero comer

¿Cuál es tu plato favorito?

Seguro lo hace bien

 

Tiene un superpoder

En las manos

Que nos da de comer (con un superpoder)

Rico y sano

 

Hoy me acordé de mi abuelita

Espero que esté todo bien

Es mi persona favorita

De mi mamá también

 

Tiene un superpoder

En las manos

Que nos da de comer (con un superpoder)

Rico y sano

 

Tiene un superpoder (ah-ah-ah)

En las manos (en las manos)

Que nos da de comer (con un superpoder)

Rico y sano

 

Cocino porque me gusta, pero cocino

Porque me gusta que disfruten los demás

 

Super schopnosť

 

Jedna veľmi- veľmi stará pani

Ktorá má na koži vrásky

Ak sa jej vymaže pamäť

Príde o deväťdesiat rokov

 

Má notes, kde si značí

Recepty jedál, ktoré rada jem

Aké je tvoje obľúbené?

Určite ti ho navarí dobre

 

Má v rukách

Tú super schopnosť

Ktorá nám dáva (so super schopnosťou)

Jesť chutne a zdravo

 

Dnes som si spomenula na svoju babičku

Dúfam, že je úplne v poriadku

Je to moja obľúbená osôbka

A moja mama ju má rada tiež

 

Má v rukách

Tú super schopnosť

Ktorá nám dáva (so super schopnosťou)

Jesť chutne a zdravo

 

Má v rukách

Tú super schopnosť

Ktorá nám dáva (so super schopnosťou)

Jesť chutne a zdravo

 

Varím, lebo sa mi to páči, ale varím

Lebo sa mi páči, že ostatným chutí


 

Super power

 

A very- very old lady

Who has the wrinkles on her skin

If her memory erases

She will lose ninety years

 

She has a note book where she writes down

The recipes that I like to eat

Which is your favourite food?

She will make it good for sure

 

She has that super power

In her hands

Which offers us the food (with that super power)

That´s tasty and healthy

 

Today, I remembered of my Grandma

I hope she´s doing really well

She´s my favourite person

And of my Mum, too

 

She has that super power

In her hands

Which offers us the food (with that super power)

That´s tasty and healthy

 

She has that super power

In her hands

Which offers us the food (with that super power)

That´s tasty and healthy

 

I cook because I like it, but I also cook

Because I like to see how the others enjoy

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára