Stránky

utorok 19. septembra 2023

Carlos Rivera: Para ti/ Pre teba/ For you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


                   Venované Tebe...tým v našom živote, čo v nás oživili stratené city, pochovanú nádej a vrátili nám chuť žiť...                      

                   Dedicated to you...to those people in our lives that made us find again our feeling, buried hope and brought back our desire to live...

 

CARLOS RIVERA- PARA TI

 

Cuando no hubo nadie que escuchara mi dolor

Cuando vino el frío congelando mi valor

Cuando ya era tarde hasta para rendirme

Llegó tu mirada

 

Cuando los silencios se apropiaron de mi voz

Y mis sentimientos se olvidaron del amor

Fuiste la esperanza, la que me salvó

La que las ganas de vivir a mí me devolvió

 

Y esto va para ti

Todas mis emociones, mis canciones para ti

Todos mis sueños hoy quiero cumplirlos junto a ti

Te pertenezco a ti, sin ti no quiero nada

 

Y esto va para ti

Todo lo que consiga te lo quiero dedicar

Toma mi corazón, mi cuerpo y todo lo demás

Es todo para ti, si tengo tu mirada

Tu mirada

 

Voy a cuidarte igual que lo hiciste conmigo

Voy a abrazarte todo el tiempo permitido

Quiero decirte cada día de tu belleza

Y alejarte de la duda y la tristeza

 

Porque te mereces lo más grande de este mundo

Los mejores cumpleaños, los mejores desayunos

Conocer el mundo entero de tu mano es lo que pido

Y llenarte de mil flores por cada día vivido

 

Esto va para ti

Todas mis emociones, mis canciones para ti

Todos mis sueños hoy quiero cumplirlos junto a ti

Te pertenezco a ti, sin ti no quiero nada

 

Y esto va para ti

Todo lo que consiga te lo quiero dedicar

Toma mi corazón, mi cuerpo y todo lo demás

Es todo para ti, si tengo tu mirada

Tu mirada

 

Pre teba

 

Keď nebolo nikoho, kto by načúval mojej bolesti

Keď prišiel chlad, čo zamrazil moju odvahu

Keď už bolo neskoro aj vzdať sa

Prišiel tvoj pohľad

 

Keď si tichá privlastnili môj hlas

A moje city zabudli na lásku

Bola si nádejou, tou, čo ma zachránila

Tá, čo mi vrátila chuť žiť

 

A toto je pre teba

Všetky moje city, moje piesne pre teba

Všetky moje sny chcem dnes plniť spolu s tebou

Patrím ti, bez teba nechcem nič

 

A toto je pre teba

Všetko, čo dosiahnem, ti chcem venovať

Vezmi si moje srdce, moje telo a všetko ostatné

Všetko je tvoje, ak mám tvoj pohľad

Tvoj pohľad

 

Budem sa o teba starať tak, ako si sa postarala ty o mňa

Budem ťa objímať, pokiaľ nám to dovolí čas

Chcem ti každý deň hovoriť o tvojej kráse

A oddialiť od teba pochybnosť a smútok

 

Lebo si zaslúžiš to najlepšie na svete

Tie najlepšie narodeniny, tie najlepšie raňajky

Jediné, o čo ťa žiadam, je spoznať celý svet z tvojej dlane

A zahltiť ťa tisícimi kvetmi každý deň, čo prežijeme

 

A toto je pre teba

Všetky moje city, moje piesne pre teba

Všetky moje sny chcem dnes plniť spolu s tebou

Patrím ti, bez teba nechcem nič

 

A toto je pre teba

Všetko, čo dosiahnem, ti chcem venovať

Vezmi si moje srdce, moje telo a všetko ostatné

Všetko je tvoje, ak mám tvoj pohľad

Tvoj pohľad

 


 

For you

 

When there was no one to listen to my pain

When the cold came, freezing my courage

When it was even too late for me to give up

You came with your gaze

 

When the silences took over my voice

And my feelings forgot about love

You were the hope, the one who saved me

The one who brought back my desire to live

 

And this goes for you

All my feelings, my songs for you

All my dreams I want to fulfill with you

I belong to you, without you, I don´t want anything

 

And this goes for you

All that I achieve, I want to dedicate it to you

Take my heart, my body and all the rest

It´s all for you, if you look at me

If you look at me

 

 

 

I´m gonna take care of you the same way you did with me

I´m gonna hug you all the time it´s allowed

I want to talk to you every day about your beauty

And take you away from doubts and sadness

 

Because you deserve the best of this world

The best birthdays, the best breakfasts

What I ask for is to know the whole world from your hand

And fill you with thousands of flowers every day we live

 

And this goes for you

All my feelings, my songs for you

All my dreams I want to fulfill with you

I belong to you, without you, I don´t want anything

 

And this goes for you

All that I achieve, I want to dedicate it to you

Take my heart, my body and all the rest

It´s all for you, if you look at me

If you look at me


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára