Stránky

streda 6. septembra 2023

El Chojín ft. Rozalén: No es egoísmo/ Nie je sebectvo/ It´s not selfishness (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Je len jeden človek, s ktorým si ľudia, ktorých majú všetci radi, ktorí sa všetkým vedia zavďačiť a zapáčiť a vychádzať si, zvyčajne nevedia vyjsť, milovať ho ani prijať...ONI SAMY. Povedať nie a venovať sa občas sebe nie je hriech, ale baterka, ktorá dobíja našu energiu a osobnosť, aby sme mohli zo seba dávať viac ostatným...

                                     

         There is only one person that people who are popular and loved by everyone, who can please everybody and be liked and on well terms with all the world, can´t get along with, nor love or accept...THEMSELVES. Saying no and dedicate to ourselves is not a sin, but a way of recharging our energy and personality in order be able to give more of ourselves to others...

 

EL CHOJÍN FT. ROZALÉN- NO ES EGOÍSMO

 

Llevo ya un tiempo preguntándome si doy lo que puedo o doy menos

Siempre pensé que podría hacer mil cosas que aún no he hecho

Hoy creo que tiendo a dejarme a mí mismo para luego

Para cumplir primero siempre con ellos

No es que les culpe, yo tengo un compromiso y lo acepto

Es solo que me da miedo olvidar que debo encontrar mis momentos

Tener mi rato para permitirme ser el centro

Y en vez de hacer lo que debo, hacer lo que quiero

No es egoísmo, es salud, solo es eso

El mismo peso a veces pesa más, y a veces pesa menos

Si sé que estoy cargando con lo máximo que puedo

Ya está, no tengo que exigirme más, a ver si aprendo

Que soy una persona, que no soy un sueldo

Que no es sensato esperar que salga todo perfecto

Que no está bien tratarme a mí peor que trato al resto

Y que me debo a mí mismo amor y respeto

No es egoísmo, y lo ven así, pues nada, lo siento

Pero es que lo que no cuidas se suele acabar rompiendo

Y no, que digan lo que quieran, pero roto no

 

No es egoísmo si alguna vez me ves

Dedicarme un tiempo a estar conmigo

No es egoísmo, es mi salud, simplemente lo necesito

Tengo que tratarme con más mimo

No me castigo por darme un respiro, no, no es egoísmo

 

Es muy curioso, pero me he dado cuenta de algo

No siempre me hacen feliz las cosas que he deseado

Quiero alcanzar un hito, y lo tengo muy claro

Pero luego llega y no era para tanto

No sé ni desear correctamente, así que es raro, pero no descarto

Que con algún fracaso haya acabado ganando

Quiero simplificarlo, pero es complicado

Y por eso a veces necesito mi espacio

Cuido de los demás porque me importan, lo hago encantado

Pero dejadme mis ratos de ser a mí a quien estoy cuidando

Porque también me canso

Y no es justo que veas desinterés por mi lado donde solo hay cansancio

Hago lo que puedo, llego a lo que llego y no es sano que me exija tanto

Duelen los enfados y las malas caras cuando fallo en algo

Pero duele más cuando no te valoran que lo has intentado

Lo estoy intentando, perdón si no alcanzo

Pero ¿por qué han pensado que lo haría bien todo el rato?

Supongo que es mi culpa, ¿no? No sé

 

No es egoísmo si alguna vez me ves

Dedicarme un tiempo a estar conmigo

No es egoísmo, es mi salud, simplemente lo necesito

Tengo que tratarme con más mimo

No me castigo por darme un respiro, no, no es egoísmo

 

No es egoísmo

 

 

Nie je sebectvo

 

Už nejaký čas sa pýtam sám seba, či dávam to, čo môžem alebo dávam menej

Vždy som si myslel, že môžem urobiť tisíc vecí, čo som ešte neurobil

Dnes si myslím, že mám sklon nechávať samého seba na neskôr

Aby som si vždy plnil záväzky najprv voči nim

Niežeby som ich vinil, mám záväzky a prijímam ich

Len mám občas strach, že zabúdam na chvíle pre seba

Dopriať si chvíľku, aby som si dovolil byť stredom

A robiť to, čo chcem, namiesto toho, aby som robil čo musím

Nie je to sebectvo, je to zdravie, len to

Tá istá váha, ktorá občas ťaží viac, a občas menej

Viem, že nesiem maximum toho, čo môžem

A tak to je, nič viac od seba žiadať nemusím, snáď sa naučím

Že som človek, že nie som len zárobok

Že nie je múdre očakávať, že všetko bude dokonalé

Že nie je dobré správať sa k sebe horšie než sa správam k ostatným

A že sám sebe dlžím lásku a úctu

Nie je to sebectvo, a ak to tak niekto vidí, nuž, škoda, je mi to ľúto

Ale platí, že to, o čo sa nestaráš, sa zvyčajne nakoniec rozpadne

A nie, nech si hovoria čo chcú, ale zlomený nebudem

 

Nie je to sebectvo, ak ma niekedy vidíš

Venovať čas tomu, aby som bol sám so sebou

Nie je to sebectvo, je to moje zdravie, jednoducho to potrebujem

Musím sám seba viac rozmaznávať

To, že si dovolím dopriať nádych, nie je, nie je sebectvo

 

Je to veľmi zvláštne, ale niečo som si uvedomil

Nie vždy ma robia šťastným veci, ktoré som si prial

Chcem dosiahnuť nejaký míľnik, a mám to veľmi jasné

Ale keď neskôr príde, až tak úžasný nebol

Neviem si ani správne priať, takže je to podivné, ale nevylučujem

Že z niekedy sa z fiaska stalo víťazstvo

Chcem to zjednodušiť, ale je to zložité

A preto občas potrebujem svoj priestor

Rád sa starám o ostatných, pretože mi na nich záleží, robím to s radosťou

Ale dajte mi chvíľku, aby som sa staral aj sám o seba

Lebo tiež sa unavím

A nie je fér vnímať, že sa o teba nezaujímam tam, kde je len únava

Robím čo môžem, dosiahnem tam, kam dočiahnem a nie je zdravé odo mňa toľko žiadať

Zabolí hnev aj dlhé tváre, keď v niečom sklamem

Ale o to viac bolí, keď ťa neocenia za to, že si sa o to pokúsil

Skúšam to, prepáč, ak to nedosiahnem

Ale, prečo si myslia, že všetko by som mal vždy robiť dobre?

Predpokladám, že je to moja vina, nie? Neviem

 

Nie je to sebectvo, ak ma niekedy vidíš

Venovať čas tomu, aby som bol sám so sebou

Nie je to sebectvo, je to moje zdravie, jednoducho to potrebujem

Musím sám seba viac rozmaznávať

To, že si dovolím dopriať nádych, nie je, nie je sebectvo

 

Nie je to sebectvo


 

It´s not selfishness

 

It´s been a while since I´ve been asking myself if I give what I can or I give less

I always thought that I could do thousand of things that I haven´t done yet

Today I think that I tend to leave myself for later

In order to always fulfill with them first

It´s not like I´m blaming them, I have an obligation and I accept it

It´s just that I´m afraid of forgetting that I have to find some moments for me

To have some time for me in order to allow to be the center

And instead of doing what I should, to do what I want

It´s not selfishness, it´s health, it´s only this

The same weight that sometimes burdens more, sometimes less

I know well that I´m carrying the maximum of what I can

Enough already, I don´t need to require more from myself, let´s see if I learn

That I´m a person, that I´m not a wage

That it´s unwise to expect that everything turnes out perfectly

That it´ s not good to treat me worse than I treat the rest

And that I own to myself  love and respect

It´s not selfishness, and if they see it like this, than, nothing, I´m sorry

But it´s just what you don´t take care of, usually ends up broken

And no, they might say whatever they want, but I´m not gonna break

 

It´s not selfishness if you see me sometimes

Dedicating time to be with myself

It´s not selfishness, it´s my health, I simply need it

I have to treat myself with more loving care and cuddles

I don´t punish myself for taking a breath, no, it´s not a selfishness

 

It´s very strange but I realised something

Not always makes me happy those thing that I have wished

I want to reach a milestone, and my aim is very clear

But then it comes and it wasn´t really that important

I don´t even know how to wish right so it´s strange, but I don´t discard

That some failures resulted in winning

I want to simplify it, but it´s complicated

And that´s why I sometimes need my space

I take care of others because they are important to me, I do it gladly

But let me some while to be me who I take care of

Because I get tired, too

And it´s not fair that I seem to have interest in you while I´m only being tired

I do what I can, I come to where I can reach to, and it´s not healthy to ask so much from me

Those long faces and anger when I fail at something, hurt

But what hurts more is when they don´t appreciate that you´ve tried it

I´m giving it a try, forgive me, if I can´t reach it

But, why do they think that I´ve should been doing well all the time?

I guess it´s my fault, no? I don´t know

 

It´s not selfishness if you see me sometimes

Dedicating time to be with myself

It´s not selfishness, it´s my health, I simply need it

I have to treat myself with more loving care and cuddles

I don´t punish myself for taking a breath, no, it´s not a selfishness

 

It´s not selfishness


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára