Stránky

sobota 9. septembra 2023

Gente de Zona: Feliz/ Šťastný/ Happy (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          Tak takto by mohla znieť každá anti-kampaň na sociálne siete :-) :-) :-)

                                      


         This is how every anti-campaign for social media should sound :-) :-) :-)

 

GENTE DE ZONA- FELIZ

 

¡Gente de zoooona!

¡Feliz!

¡El Monarca!

 

¿Qué está pasando?

Que la gente se levanta criticando

Y sin conocerte andan comentando

Y por un like, cualquiera sale hablando

¿Qué está pasando?

To’ el mundo quiere fama (¡Randy Malcom!)

Y te hacen un LIVE desde la cama

Como Becky y Natti sin pijama

Por eso voy hacer lo que yo quiera

Lo que me de la gana

¡Poooonle!

 

Hoy me levanté feliz, feliz, feliz

Y si preguntan por mí (Haah!), por mí

Diles que yo no hablo mal de nadie (Ay! Claro que no baby)

Y que la vida la vivo y a mi aire (feliz)

Como Bob Marley

 

Me levanté feliz (¿cómo?), feliz (¡vamo’!), feliz

Y si preguntan por mí (ehh!), por mí (Booh, booh)

Diles que yo no hablo mal de nadie (Ay no, no, no)

Y que la vida la vivo y a mi aire (¿cómo?)

Como Bob Marley

 

¡Randy Malcom!

 

Y hablan sin conocerte

Así le cueste lo que le cueste

Señores vivan su vida

Que a mí me va bien por suerte

Y ahora to’ el mundo es rico en Instagram (Hah!)

Y hay muchos que no tienen ni pa’l pan ¡qué mal!

La vida no es una sesión de foto (se están volviendo looocos)

No hay filtros pa’ los corazones rotos (Brrr)

Las redes sociales los está volviendo locos

 

Y si a nadie le importa a mi tampoco

¡Poooonle!

 

Hoy me levanté feliz, feliz, feliz

Y si preguntan por mí (¿por quién?), por mí (por mí)

Diles que yo no hablo mal de nadie (Ay! No, no)

Y que la vida la vivo y a mi aire (¿cómo quién?)

Como Bob Marley (Ha! Tú sabes)

 

Me levanté feliz (¡De pie!), feliz (¡De pie!), feliz

Y si preguntan por mí, por mí

Diles que yo no hablo mal de nadie

Y que la vida la vivo y a mi aire (¿cómo quién?)

Como Bob Marley (¡vamo’!)

 

Trate de relajarte

Oye ¿pa’ qué?

Pa’ que la vida no te enrede

Tú sabes

Mejor ponte a trabajar (Hahahaha)

Y suelta un poco las redes

Oye Ale’

No hablen tanto

Se están volviendo locos

Yo se porqué

Somos mundiales

¡Gente de zooooooona!

Somos el foco

 

La vida no es una sesión de foto

No hay filtros pa’ los corazones rotos

Las redes sociales nos están volviendo locos

Y si a nadie le importa a mí tampoco

 

Hoy me levanté feliz, feliz, feliz

Y si preguntan por mí, por mí

Diles que yo no hablo mal de nadie

Y que la vida la vivo y a mi aire

Como Bob Marley

 

Hahaha ay!

 

Demasiado

Y esta no te la sabías

Demasiado pa’ ti

Ha ha ha ha

Dile que no voy a llorar por nadie (por nadie)

Ha ha ha ha

Y que mi vida la vivo a mi aire (feliz)

Como Bob Marley

Feliz

 

Šťastný

 

Gente de zoooona!

Štastný!

Králi!

 

Čo sa to deje?

Že len čo sa ľudia zobudia, už kritizujú

A bez toho, aby ťa poznali, majú pripomienky

A za jeden like si každý púšťa hubu na špacír

Čo sa to deje?

Všetci chcú slávu (Randy Malcom!)

A vysielajú naživo z postele

Ako Becky a Natti bez pyžamy

Preto si budem robiť, čo chcem

Na čo mám chuť

Daj to na plné pecky!

 

Dnes som sa prebudil šťastný, šťastný, šťastný

A ak sa na mňa, na mňa opýtajú ((Ha!)

Povedz im, že nikoho neohováram (Hej, samozrejme, že nie, zlatko)

A že si žijem svoj život po svojom (šťastný)

Ako Bob Marley

 

Zobudil som sa šťastný (ako?), šťastný, (poďme), šťastný

A ak sa na mňa, na mňa opýtajú (booh, booh)

Povedz im, že ja nikoho neohováram (hej, nie, nie, nie)

A že si žijem svoj život po svojom (Ako?)

Ako Bob Marley

 

Randy Malcom!

 

A hovoria o tebe bez toho, aby ťa poznali

Nech to stojí čo to stojí

Vážení, žite si svoj život

Lebo mne sa darí

A celý svet je teraz na Instagrame bohatý

(Ha!)

A pritom je mnoho tých, čo nemajú ani chleba, celé zle!

Život nie je fotografické sedenie (zbláznili sa)

Na zlomené srdca neexistuje filter (Brr!)

Sociálne siete z nich robia bláznov

 

A ak to má každý v paži, ja tiež

Na plné pecky!

 

Dnes som sa prebudil šťastný, šťastný, šťastný

A ak sa na mňa (na koho?), na mňa (na mňa) opýtajú ((Ha!)

Povedz im, že nikoho neohováram (Hej, nie, nie)

A že si žijem svoj život po svojom (Ako kto?)

Ako Bob Marley

 

Prebudil som sa šťastný (Hore sa!), šťastný (Vstávaj!), šťastný

A ak sa na mňa, na mňa opýtajú

Povedz im, že nikoho neohováram

A že si žijem svoj život po svojom (ako kto?)

Ako Bob Marley

 

Pokús sa uvoľniť

Hej, a načo?

Aby si sa príliš nezaplietol do života

Vieš

Radšej sa pusti do práce

A trochu vypusť sociálne siete

Hej, Alex

Nekecajte toľko

Niektorí  sa zbláznili

A ja viem prečo

Sme svetoví

Gente de zooooooona!

Sme uprostred diania

 

Život nie je fotografické sedenie

Na zlomené srdca neexistuje filter

Sociálne siete z nich robia bláznov

A ak to má každý v paži, ja tiež

 

Dnes som sa prebudil šťastný, šťastný, šťastný

A ak sa na mňa, na mňa opýtajú

Povedz im, že nikoho neohováram

A že si žijem svoj život po svojom

Ako Bob Marley

 

Hahaha ay!

 

Už stačilo

A túto si nepoznal

Už máš akurát dosť

Ha ha ha ha

Povedz im, že kvôli nikomu z nich plakať nebudem (kvôli nikomu)

Ha ha ha ha

A že si žijem svoj život po svojom (šťastný)

Ako Bob Marley

Šťastný


 

Happy

 

¡Gente de zoooona!

¡Happy!

¡The Kings!

 

What´s going on?

Why do people wake up critizing

And without even knowing, they leave comments

And for getting one like, everybody talks

What´s going on?

Everybody wants fame (Randy Malcom!)

And they make a LIVE streaming from bed

Like  Becky and Natti without pyjama

That´s why I´m gonna do whatever I want

Whatever I want

Get it loud!

 

Today I woke up happy, happy, happy

And if they ask about me, about me (Haah!)

Tell them I don´t badmouth anyone

(Ey! Of course I don´t, baby)

And that I live my life the way I want (happy)

Like Bob Marley

 

I woke up happy (how?), happy (let´s go!), happy

And if they ask about me, about me (Booh, booh)

Tell them I don´t badmouth anyone

(Ey, no, no,no)

And that I live my life the way I want (How?)

Like Bob Marley

 

Randy malcom!

 

And they talk about without knowing you

At every cost

Hey, people, live your live

I lead a good, lucky life

And now, everybody´s rich in Instagram (hah!)

And there are many who don´t even have enough to buy a bread, something´s wrong!

Life´s not a photo session (they are going crazy)

For broken hearts, there´s no filter (Brr)

The social media make them crazy

 

And if nobody cares, nor do I

Louder!

 

Today I woke up happy, happy, happy

And if they ask about me (about who?), about me (about me)

Tell them I don´t badmouth anyone

(Ey! No, no)

And that I live my life the way I want (Like who?)

Like Bob Marley (Hey, you know!)

 

I woke up happy (wake up!), happy (wake up!), happy

And if they ask about me, about me

Tell them I don´t badmouth anyone

And that I live my life the way I want (Like who?)

Like Bob Marley (let´s go)

 

Try to relax

Hey, what for?

So you won´t get messd up with life

You know

Better get yourselg to work (hahahaha)

And let off social media at least a little

Hey, Alex, listen

Don´t talk so much

They are going crazy

I know why

Because we are world-wide known

Gente de Zooooooona!

We´re in the spotlight

 

Life´s not a photo session (they are going crazy)

For broken hearts, there´s no filter (Brr)

The social media make them crazy

And if nobody cares, nor do I

 

Today I woke up happy, happy, happy

And if they ask about me, about me

Tell them I don´t badmouth anyone

And that I live my life the way I want

Like Bob Marley

 

Hahaha ay!

 

Enough

This one you didn´t know

Enough for you

Ha ha ha ha

Tell them I won´t cry for anyone (for anyone)

Ha ha ha ha

And that I live my life the way I want (happy)

Like Bob Marley

Happy


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára