Stránky

piatok 29. septembra 2023

Peter Bič Project: Len sa smej/ Solo ríete/ Just laugh (traducción de letras/ lyrics translation)

 


           Rozkokošená a veselá pieseň, pri ktorej je nemožné nepousmiať sa :-)

                                 

          Childishly playful and joyful song that makes it impossible not to laugh :-) 

          Una canción juguetóna, suelta y alegre que hace imposible no reírse de ella :-)

 

PETER BIČ PROJECT- LEN SA SMEJ

 

Len sa smej

Usmievaj sa všade a stále

Len sa smej

Aj keď už nevieš ako ďalej

Len sa smej

Mnohých to zrazí na kolená

Keď vidia, že si stále naladená

 

Len sa smej

Usmievaj sa, dýchaj a miluj

Len sa smej

Veď úsmev má najväčšiu silu

Len sa smej

Aj keď tým možno naštveš mnohých

Tých, ktorí žijú svoj život úbohý

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek gesto

Úsmev je viac

Ako mať dobré miesto

Úsmev je viac

Ako dokážeš povedať

A silnejší

Než najsilnejší strach

 

Len sa smej

Buď slnkom, aj keď je vždy šero

Len sa smej

A z ničoho si fakt nič nerob

Len sa smej

Aj keď si myslia, že si blázon

Smiech bol stále tou najlepšou nákazou

 

Len sa smej

Usmievaj sa všade a stále

Len sa smej

Aj keď už nevieš ako ďalej

Len sa smej

Mnohých to zrazí na kolená

Keď vidia, že si stále naladená

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek gesto

Úsmev je viac

Ako mať dobré miesto

Úsmev je viac

Ako dokážeš povedať

A silnejší

Než najsilnejší strach

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek slovo

Úsmev je viac

Ako žiť v byte novom

Úsmev je viac

Ako čokoľvek na svete

Vyhráva boj

No nie sú obete

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek gesto

Úsmev je viac

Ako mať dobré miesto

Úsmev je viac

Ako dokážeš povedať

A silnejší

Než najsilnejší strach

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek slovo

Úsmev je viac

Ako žiť v byte novom

Úsmev je viac

Ako čokoľvek na svete

Vyhráva boj

No nie sú obete

 

Úsmev je viac

Než akékoľvek gesto

Úsmev je viac

Ako mať dobré miesto

Úsmev je viac

Ako dokážeš povedať

A silnejší

Než najsilnejší strach

 

Solo ríete

 

Solo ríete

Sonríete por todos los lados y siempre

Solo ríete

Aunque no sepas como ir adelante

Solo ríete

A muchos le hace morder la tierra

Ver que sigues con el buen humor

 

Solo ríete

Sonríete, respira y ama

Solo ríete

Porque la sonrisa tiene el gran poder

Solo ríete

Aunque a muchos quizáas les vas a cabrear

Estos que viven su pobre vida

 

La sonrisa es más

Que un cualquier gesto

La sonrisa es más

Que tener un buen puesto

La sonrisa es más

Como puedes decir

Y es más fuerte

Que el más poderoso miedo

 

Solo ríete

Sé el sol aunque fuera es siempre penumbra

Solo ríete

Y no te rompas cabeza por nada

Solo ríete

Aunque piensen de ti que eres un loco

La sonrisa siempre ha sido el mejor contagio

 

Solo ríete

Sonríete por todos los lados y siempre

Solo ríete

Aunque no sepas como ir adelante

Solo ríete

A muchos le hace morder la tierra

Ver que sigues con el buen humor

 

La sonrisa es más

Que un cualquier gesto

La sonrisa es más

Que tener un buen puesto

La sonrisa es más

Como puedes decir

Y es más fuerte

Que el más poderoso miedo

 

La sonrisa es más

Que cualquier palabra

La sonrisa es más

Que vivir en un nuevo apartamento

La sonrisa es más

Que cualquier cosa en el mundo

Hace ganar la batalla

Pero sin tener víctimas

 

La sonrisa es más

Que un cualquier gesto

La sonrisa es más

Que tener un buen puesto

La sonrisa es más

Como puedes decir

Y es más fuerte

Que el más poderoso miedo

 

La sonrisa es más

Que cualquier palabra

La sonrisa es más

Que vivir en un nuevo apartamento

La sonrisa es más

Que cualquier cosa en el mundo

Hace ganar la batalla

Pero sin tener víctimas

 

La sonrisa es más

Que un cualquier gesto

La sonrisa es más

Que tener un buen puesto

La sonrisa es más

Como puedes decir

Y es más fuerte

Que el más poderoso miedo


 

Just laugh

 

Just laugh

Smile everywhere and always

Just laugh

Even if you don´t know how to go on

Just laugh

It will bring many people to their knees

When they see that you still keep your good mood

 

Just laugh

Smile, breathe and love

Just laugh

Because smile has the greatest power

Just laugh

Even if you may get angry many people

Those who live their poor life

 

A smile is more

Than any gesture

A smile is more

Than having a good position

A smile is more

Than you can say

And stronger

Than the most powerful fear

 

Just laugh

Be sun even if there´s always dusk

Just laugh

And don´t be bothered around anything

Just laugh

Even if they think you´re crazy

Because smile was always the best infection

 

Just laugh

Smile everywhere and always

Just laugh

Even if you don´t know how to go on

Just laugh

It will bring many people to their knees

When they see that you still keep your good mood

 

A smile is more

Than any gesture

A smile is more

Than having a good position

A smile is more

Than you can say

And stronger

Than the most powerful fear

 

A smile is more

Than any word

A smile is more

Than live in a new flat

A smile is more

Than anything in the world

It wins a battle

But there are no victims

 

A smile is more

Than any gesture

A smile is more

Than having a good position

A smile is more

Than you can say

And stronger

Than the most powerful fear

 

A smile is more

Than any word

A smile is more

Than live in a new flat

A smile is more

Than anything in the world

It wins a battle

But there are no victims

 

A smile is more

Than any gesture

A smile is more

Than having a good position

A smile is more

Than you can say

And stronger

Than the most powerful fear































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára