Stránky

utorok 5. septembra 2023

Los Ángeles Azules, Maria Becerra: El amor de mi vida/ Láska môjho života/ Love of my life (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Nájsť lásku vášho života, milovať a neprestať byť sama sebou...čo viac si žiadať? :-)

                            

         To find a love of your life, to love and not stop being yourself...what more to ask? :-)

 

LOS ÁNGELES AZULES, MARIA BECERRA- EL AMOR DE MI VIDA

 

Vámono' lejos de aquí

Ay, papi, dime que sí

Que ya yo estoy lista para amarte

Sin olvidarme de mí

 

Darte toda la noche mis beso'

Y decirte si no lo sabías

Que quiero hacerte el amor

Pero el amor de mi vida

 

(Los Ángeles Azules)

(Y Maria Becerra)

 

Llevaba mucho tiempo atrapada en una nube gris

Y de pronto llega' con más luces que París

Tú eres el Sol de mis días

Que me abriga en esas noches frías

 

Tú sabes que yo no sé mentir

Tengo ganas de hacerte el amor

Pero el amor, el amor de mi vida

 

Vámono' lejos de aquí

Ay, papi, dime que sí

Que ya yo estoy lista para amarte

Sin olvidarme de mí

 

Haz lo que puedas por mí

Yo haría lo mismo por ti

Que ya yo estoy lista para amarte

Sin olvidarme de mí

 

Darte toda la noche mis beso'

Y decirte si no lo sabías

Que quiero hacerte el amor

Pero el amor de mi vida

 

Porque tú, tú sabes que yo no sé mentir

Tengo ganas de hacerte el amor

Pero el amor, el amor de mi vida

 

Vámono' lejos de aquí

Ay, papi, dime que sí

Que ya yo estoy lista para amarte

Sin olvidarme de mí

 

Haz lo que puedas por mí

Yo haría lo mismo por ti

Que ya yo estoy lista para amarte

Sin olvidarme de mí

 

Darte toda la noche mis beso'

Y decirte si no lo sabías

Que quiero hacerte el amor

Pero el amor de mi vida

 

(De Chapalapa para la Argentina)

(Y de la Argentina para el mundo)

 

Láska môjho života

 

Poďme ďaleko odtiaľto

Ach, miláčik, povedz mi áno

Lebo som pripravená milovať ťa

Bez toho, aby som zabudla na seba

 

Dávať ti celú noc svoje bozky

A povedať, ak by si to nevedel

Že sa s tebou chcem milovať

Ale aj milovať ťa, láska môjho života

 

(Los Ángeles Azules)

(A Maria Becerra)

 

Dlhý čas som bola uväznená na sivom mraku

A odrazu prídeš so svetlami, ktoré nemá ani Paríž

Si slnko mojich dní

Čo ma zahrieva počas týchto chladných nocí

 

Vieš, že neviem klamať

Mám chuť sa s tebou milovať

A milovať ťa, milovať, láska môjho života

 

Poďme ďaleko odtiaľto

Ach, miláčik, povedz mi áno

Lebo som pripravená milovať ťa

Bez toho, aby som zabudla na seba

 

Urob pre mňa všetko, čo môžeš

Ja by som pre teba urobila to isté

Lebo už som pripravená ťa milovať

Bez toho, aby som zabudla na seba

 

Dávať ti celú noc svoje bozky

A povedať, ak by si to nevedel

Že sa s tebou chcem milovať

Ale aj milovať ťa, láska môjho života

 

Lebo ty, ty vieš, že neviem klamať

Mám chuť sa s tebou milovať

A milovať ťa, milovať, láska môjho života

 

Poďme ďaleko odtiaľto

Ach, miláčik, povedz mi áno

Lebo som pripravená milovať ťa

Bez toho, aby som zabudla na seba

 

Urob pre mňa všetko, čo môžeš

Ja by som pre teba urobila to isté

Lebo už som pripravená ťa milovať

Bez toho, aby som zabudla na seba

 

Dávať ti celú noc svoje bozky

A povedať, ak by si to nevedel

Že sa s tebou chcem milovať

Ale aj milovať ťa, láska môjho života

 

(Z Chapalapy do Argentíny)

(A z Argentíny do sveta)


 

Love of my life

 

Let´s go far away from here

Ey, honey, tell me yes

Because I´m already ready to love you

Without forgetting about me

 

To give you my kisses all night long

And tell you, in case you didn´t know

That I want to make love to you

But a love of my life

 

(Los Ángeles Azules)

(Y Maria Becerra)

 

For such a long time, I was trapped on a grey cloud

And suddenly, you come with more lights than in Paris

You´re a Sun of my days

That keeps me warm those cold nights

 

You know that I can´t lie

I feel like making love to you

But making love, love of my life

 

Let´s go far away from here

Ey, honey, tell me yes

Because I´m already ready to love you

Without forgetting about me

 

Do the best you can do for me

I´d do the same for you

Because I´m already prepared to love you

Without forgetting about me

 

To give you my kisses all night long

And tell you, in case you didn´t know

That I want to make love to you

But a love of my life

 

Because you, you know that I can´t lie

I feel like making love to you

But making love, love of my life

 

Let´s go far away from here

Ey, honey, tell me yes

Because I´m already ready to love you

Without forgetting about me

 

Do the best you can do for me

I´d do the same for you

Because I´m already prepared to love you

Without forgetting about me

 

To give you my kisses all night long

And tell you, in case you didn´t know

That I want to make love to you

But a love of my life

 

(From Chapalapa to Argentina)

(And from Argentina to the world)

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára