Stránky

piatok 1. septembra 2023

Soledad: Tal como siento/ Taká, ako to cítim/ The way I feel (preklad piesne/ lyrics translation)

 


             Pieseň presne taká nežná, jemná a krehká, ako sa v tieto dni cítim aj ja...:-)

                                   

             A song so gentle, delicate and fragile as I´m feeling myself these days too...:-)

 

SOLEDAD- TAL COMO SIENTO

 

Callo para que me escuches

Sé que suelo ser difícil

De entender, algunas veces

Y que soy muy orgullosa

Necesito que te acerques

Necesito que me beses

 

Vamos a volar un rato

Se me ocurren tantas cosas

Hoy la calma es tan hermosa

Que se me olvida el reproche

Desnudemos una noche

Esta vida silenciosa...

 

Aunque algunos días

No estés tu primero

Te miro y te elijo

Mil años de nuevo

Y todo es nosotros

Y en todo te quiero...

 

Me quedo contigo

Contigo me muero

Nadie me suelta como lo haces tu

Nadie me amarra como lo haces tu

 

Contigo me animo

Al paso del tiempo

Tu sabes que yo soy tal como siento

Tu sabes que yo soy...

 

Soy como una novia del pasado

Improviso los abrazos

No hay romance calculado

Tu decides donde y cuando

Y voy con los ojos cerrados

Respondiendo tu llamado

 

Vamos a volar un rato

Se me ocurren tantas cosas

Hoy la calma es tan hermosa

Que se me olvida el reproche

Desnudemos una noche

Esta vida silenciosa...

 

Aunque algunos días

No estés tu primero

Te miro y te elijo

Mil anos de nuevo

Y todo es nosotros

Y en todo te quiero...

 

Me quedo contigo

Contigo me muero

Nadie me suelta como lo haces tu

Nadie me amarra como lo haces tu

 

Contigo me animo

Al paso del tiempo

Tu sabes que yo soy tal como siento

Tu sabes que yo solo me quedo contigo

 

Contigo me muero

Nadie me suelta como lo haces tu

Nadie me amarra como lo haces tu

 

Contigo me animo

Al paso del tiempo

Tu sabes que yo soy tal como siento

 

Tu sabes que yo como soy

Tu sabes que yo como soy...

 

Taká, ako to cítim

 

Stíchnem, aby si ma počul

Viem, že býva ťažké

Ma občas pochopiť

A že som veľmi hrdá

Potrebujem, aby si sa ku mne priblížil

Potrebujem, aby si ma pobozkal

 

Poďme na chvíľu lietať

Napadá ma toľko vecí

Dnes je pokoj tak prekrásny

Že zabúdam na výčitky

Obnažme noc

Tento tichý život...

 

Hoci v niektoré dni

Nie si na prvom mieste

Pozerám sa na teba a vyberiem si ťa

Tisíc rokov znova a znova

A všetko je my

A milujem ťa vo všetkom...

 

Zostanem s tebou

S tebou zomriem

Pri nikom sa neuvoľním tak ako pri tebe

Nikto ma nespúta tak ako ty

 

S tebou sa odvážim

Čeliť zubu času

Vieš, že som taká, ako to cítim

Vieš, že som....

 

Som ako priateľka z minulosti

Improvizujem s objatiami

Niet žiadnej vykalkulovanej romantiky

Ty rozhoduješ kde a kedy

A ja idem so zatvorenými očami

Odpovedajúc na tvoje volanie

 

Poďme na chvíľu lietať

Napadá ma toľko vecí

Dnes je pokoj tak prekrásny

Že zabúdam na výčitky

Obnažme noc

Tento tichý život...

 

Hoci v niektoré dni

Nie si na prvom mieste

Pozerám sa na teba a vyberiem si ťa

Tisíc rokov znova a znova

A všetko je my

A milujem ťa vo všetkom...

 

Zostanem s tebou

S tebou zomriem

Pri nikom sa neuvoľním tak ako pri tebe

Nikto ma nespúta tak ako ty

 

S tebou sa odvážim

Čeliť zubu času

Vieš, že som taká, ako to cítim

Vieš, že zostanem len s tebou

 

S tebou zomriem

Pri nikom sa neuvoľním tak ako pri tebe

Nikto ma nespúta tak ako ty

 

S tebou sa odvážim

Čeliť zubu času

Vieš, že som taká, ako to cítim

 

Vieš predsa, aká som

Vieš predsa , aká som...


 

The way I feel

 

I get quiet so that you can hear me

I know I am sometimes

Hard to understand

And that I´m very proud

I need you to come close to me

I need you to kiss me

 

Let´s fly for a while

There are so many things coming to my mind

Today, the calm is so beautiful

That I forget about the reproach

Let´s undress this night

This silent life...

 

Although some days

You won´t be the first

I look at you and I chose

Again and again in thousand times

And everything is us

And I love you in everything...

 

I stay with you

I´ll die with you

Nobody makes me set free the way you do

Nobody ties me up the way you do

 

With you, I dare

To face the time

You know that I am just the way I feel

You know that I am...

 

I´m like a girlfriend of past

I improvise the embraces

There´s no calculated romance

You decide about where and when

And I go with closed eyes

Replying to your calling

 

Let´s fly for a while

There are so many things coming to my mind

Today, the calm is so beautiful

That I forget about the reproach

Let´s undress this night

This silent life...

 

Although some days

You won´t be the first

I look at you and I chose

Again and again in thousand times

And everything is us

And I love you in everything...

 

I stay with you

I´ll die with you

Nobody makes me set free the way you do

Nobody ties me up the way you do

 

With you, I dare

To face the time

You know that I am just the way I feel

You know that I only stay with you

 

I´ll die with you

Nobody makes me set free the way you do

Nobody ties me up the way you do

 

With you, I dare

To face the time

You know that I am just the way I feel

 

You know me, the way I am

You know me, the way I am...

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára