Stránky

pondelok 8. júla 2024

Aerstame& Ana Tijoux: Té con miel/ Čaj s medom/ Tea with honey (preklad piesne/ lyrics translation)

 


    Áno, ja viem, ja viem, sme uprostred poriadne horúceho leta...ale tá nenútená atmosféra tejto piesne, kubánska ležérnosť, a trochu sonu (pripomína mi OST The Dirty Dancing 2: Havana Nights)  a bar a zvádzanie a trošku chladu na obrázku...vás možno osviežia :-) (P.S.: Ak už mi niekto objedná čaj, prosím si k tomu tie kvety tiež! 😇😏)

     Yes, I know, I know, we are in the middle of the pretty hot summer...but that casual air of this song, Cuban casualness, a bit of son (it reminds me of an OST The Dirty Dancing 2: Havana Nights) and a club and seductive atmosphere and a little bit of cold in the picture....may refresh you a bit:-) (P.S: If someone invites me to tea in the future, the flowers must be added automatically, too! 😇😏)

 

AERSTAME & ANA TIJOUX- TÉ CON MIEL

 

Perderme en su mirada me es inevitable

Caído rendido ante una mujer tan formidable

Formar parte de tú amanecer

Ma’ beibe

Mezcladitos como él te con la miel

Yeiyee

 

Y es que te percibo desde lejos

Destino y conexión por sobre lo que yo manejo

Te miro en mi reflejo y ya nada lo veo complejo

Cerquita tuyo brilla el chakra desde el entrecejo

Seguir transmutando, lo que ha estado hiriendo

La relación no está oxidando si hoy vamos riendo

Te canto melodías “Love me tender” a lo “Elvis”

Endulzas mi guarida como Grace a Tommy Shelby

Mi cora te recita

Que tu luz es infinita

Y pido a la reencarnación que nuestro encuentro se repita

El cielo lo amerita

Que sin Luna el sol sol se agita

Como yo sin poder ver tus ojos de chinita

 

No puedo apartarme de su riel

Como aquella colmena al clavel

Y en sobredosis de ella 100 × 100

Lalalalalelelelelela

 

No puedo apartarme de su riel

Como aquella colmena al clavel

Y en sobredosis de ti cien

Lalaralalealalalalalea

 

Eres mi compa, eres mi pana

Mi mejor amigo con el cual mi corazón se inflama

Nada está ganado hay que hecharle las ganas

Coquetearse como niños es parte de la trama

Cuidar cada mañana, cuidar hasta la labia

En la cama que inunde esta casa

Calma

Si llega la tormenta con amor se sana

Buscar la balanza

Con amor y consenso

Dame la mano caminemos hasta viejos

Si se pone complejo, si sentimos enredo

Te doy yo el relevo comuniquemos con tiempo

Amarse como el primer día es parte de este juego

Hasta ser abuelo

Vamo’ mi vida, un beso

Te con miel, contemplemos el cielo

 

Perderme en su mirada me es inevitable

Caído rendido ante una mujer tan formidable

Formar parte de tú amanecer

Ma’ beibe

Mezcladitos como él te con la miel

Yeiyee

 

No puedo apartarme de su riel

Como aquella colmena al clavel

Y en sobredosis de ti cien

Lalaralalealalalalalea

 

Čaj s medom

 

Stratiť sa v jej pohľade je pre mňa nevyhnutné

Padnem na kolená pred tak úžasnou ženou

Tvoriť súčasť tvojho úsvitu

Láska moja

Zmiešaní ako čaj s medom

Yaiyee

 

Lebo ťa vnímam už z diaľky

Osud a spojenie mimo dosahu mojej kontroly

Pozerám sa na teba vo svojom odraze a čo už, vidím to celkovo

Blízko teba mi žiari čakra medzi obočím

Stále sa mení, to, čo už bolelo

Vzťah nehrdzavie, ak sa dnes smejeme

Spievam ti melódiu „Love me tender“ od Elvisa

Osladíš mi moje útočište ako Grace Tommymu Shelbymu

Moje srdce ťa recituje

Lebo tvoje svetlo je nekonečné

A prosím prevtelenie, aby sa naše stretnutie zopakovalo

Nebo to oceňuje

Lebo bez Mesiaca sa Slnko, Slnko striasa

Tak ako ja, keď nemôžem vidieť tvoje mačacie oči

 

Nemôžem sa dostať z jej jasu, od jej koľají

Tak ako úľ včiel od klinčekov

A predávkovaný ňou 100x100

Lalalalalelelelelela

 

Nemôžem sa dostať z jej jasu, od jej koľají

Tak ako úľ včiel od klinčekov

A predávkovaný tebou na sto percent

Lalaralalealalalelalea

 

Si môj spoločník, môj kamoš

Môj najlepší priateľ, pri ktorom s amoje srdce zapaľuje

Nič nie je vyhraté, treba sa snažiť

Doberať sa ako deti je súčasť zápletky

Starať sa o seba každé ráno, dbať dokonca aj na slová

V posteli, čo zaplavuje tento dom

Pokoj, pohoda

Ak príde búrka, vylieči sa láskou

Hľadať rovnováhu

S láskou a radami

Daj mi ruku, prekráčame do staroby

Ak sa veci skomplikujú, ak sa do niečoho zapletieme

Nechám ťa vydýchnuť, časom sa porozprávame

Milovať sa ako v prvý deň je súčasť tejto hry

Až kým nebudem dedo

Poďme láska, daj mi bozk

Čaj s medom, poďme pozorovať nebo

 

Stratiť sa v jej pohľade je pre mňa nevyhnutné

Padnem na kolená pred tak úžasnou ženou

Tvoriť súčasť tvojho úsvitu

Láska moja

Zmiešaní ako čaj s medom

Yaiyee

 

Nemôžem sa dostať z jej jasu, od jej koľají

Tak ako úľ včiel od klinčekov

A predávkovaný tebou na sto percent

Lalaralalealalalelalea

 

 


 

Tea con honey

 

Getting lost in her gaze is unavoidable

Falling head over heels in front of such a fantastic woman

To be a part of your dawn

My babe

Mixed, fused like tea with honey

Yeiyee

 

Because I can sense from the far distance

Destiny and connection so much out of my control

I look at you in my reflection and the hell, I see it challenging

Near you, the chakra in the space between eyebrows shines

To keep changing, what used to hurt

The relationship is not rusting if we laugh today

I sing you the melodies of „Love me tender“ a lá Elvis

You make my den sweeter like Grace to Tommy Shelby

My heart´s reciting you

Because your light is infinite

And I ask the reincarnation to repeat our meeting

The heaven gives us the blessing

Because without Moon, Sun, Sun is shaking

Like me, when I can´t see your cat eyes

 

I can´t separate from her shine, her rail

Like a hive from a carnation

And being in overdose of her 100x100

Lalalalalelelelelela

 

I can´t separate from her shine, her rail

Like a hive from a carnation

And being in overdose of you 100x100

Lalaralealalalalalea

 

You´re my companion, my pal

My best friend with who my heart ignites

Nothing is won in advance, you need to work hard

Flirt together like children is a part of plot

To take care of each other every morning, to be careful even with spoken words

In bed, too, because it floods this house

Peace, calm

If a storm comes, it will heal with love

To look for a balance

With love and agreement

Give me your hand, let´s walk until the old age

If things get complicated, if we get entangled

I´ll give you relief, we´ll talk it ovet with time

To love each other like the first day is a part of the game

Until I turn into an old man

Let´s go, my love, kiss me

Tea with honey, let´s observe the sky

 

Getting lost in her gaze is unavoidable

Falling head over heels in front of such a fantastic woman

To be a part of your dawn

My babe

Mixed, fused like tea with honey

Yeiyee

 

I can´t separate from her shine, her rail

Like a hive from a carnation

And being in overdose of you 100x100

Lalaralealalalalalea

 

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára