Stránky

streda 3. júla 2024

Álvaro Soler: Te imaginaba/ Predstavoval som si ťa/ I imagined you (preklad piesne/ lyrics translation)

 


         Čo by to bolo za leto bez Álvara Solera? / How could there be a summer without Álvaro Soler? :-)

                    

 

I imagined you

 

I don´t know how I found you among eight billion

I don´t know if it´s a strike of  good luck or because I didn´t lose the faith

 

How beautiful is life when you´re here, sleeping by my side

I got lost among eight millions of planets

And landed on yours

I came without luggage

And without  thinking, I stayed

So much time in black and white

But now I see only in colours

And I always

 

Imagined you

Just the way you are, I imagined you

Even if they see you beautiful with make-up

You´re the most beautiful when you just wake up

Yeah (eh-oh)

I imagined you (oh-oh-oh)

Having breakfast kisses in bed

Waking up by your side every morning

And if we fight, let it be only with pillows

Just like I imagined you

 

Let´s talk about our dreams

I want to see you shine

I promise to be your companion

When the sky is blue and in storm, too

I want to grow with you

Learn from you

This moment right now belongs to us

 

Turn off the Moon

Let´s stay in dark

I stay with you, I stay with you

 

I imagined you

Just the way you are, I imagined you

Even if they see you beautiful with make-up

You´re the most beautiful when you just wake up

Yeah (eh-oh)

I imagined you (oh-oh-oh)

Having breakfast kisses in bed

Waking up by your side every morning

And if we fight, let it be only with pillows

Just like I imagined you

 

Turn off the Moon

Let´s stay in dark

I don´t have any more doubts

I stay with you, I stay with you

 

I don´t know how I found you among eight billion

Will it be a strike of good luck or because I didn´t lose the faith

 

Predstavoval som si ťa

 

Neviem, ako som ťa našiel medzi ôsmimi miliardami

Neviem, či je to otázka šťastia alebo toho, že som nestratil vieru

 

Aký je život nádherný, keď si tu, spíš pri mne

Stratil som sa medzi tisícimi planétami

A pristál na tej tvojej

Prišiel som bez batožiny

A bez premýšľania zostal

Tak veľa času v čierno-bielom

Ale teraz vidím len vo farbách

A ja som si

 

Ťa vždy predstavoval

Takú, aká si, som si ťa predstavoval

Hoci sa iným zdáš byť krásna namaľovaná

Najkrajšia si hneď potom, čo sa zobudíš

Yeah (eh-oh)

Predstavoval som si ťa (oh-oh-oh)

Raňajkujúc bozky v posteli

Prebúdzajúc sa po tvojom boku každé ráno

A ak sa pobijeme, nech je to vankúšmi

Ako som si ťa predstavoval

 

Hovorme o našich snoch

Chcem ťa vidieť žiariť

Sľubujem, že budem tvojím spoločníkom

Keď je nebo modré aj keď je búrka

S tebou chcem rásť

Od teba sa chcem učiť

Táto chvíľa teraz patrí nám

 

Nech zhasnú Mesiac

Zostaňme potme

Zostanem s tebou, s tebou

 

Predstavoval som si ťa

Takú, aká si, som si ťa predstavoval

Hoci sa iným zdáš byť krásna namaľovaná

Najkrajšia si hneď potom, čo sa zobudíš

Yeah (eh-oh)

Predstavoval som si ťa (oh-oh-oh)

Raňajkujúc bozky v posteli

Prebúdzajúc sa po tvojom boku každé ráno

A ak sa pobijeme, nech je to vankúšmi

Ako som si ťa predstavoval

 

Nech zhasnú Mesiac

Zostaňme potme

Už nemám pochybnosti

Zostanem s tebou, s tebou

 

Neviem, ako som ťa našiel medzi ôsmimi miliardami ľudí

Bude to otázka šťastia alebo toho, že som nestrácal vieru

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára