Stránky

piatok 26. júla 2024

Grupo Frontera ft. Romeo Santos: Ángel/ Anjel/ Angel (preklad piesne/ lyrics translation)

 


          "Anjelská" bachata....💝✌ ( Krásny deň strávený spolu s anjelmi v ľudskej koži mne najdrahšími- mojimi rodičmi :-) a verím, že ďalší takí ku mne ešte prídu :-))

           "Angel" bachata...💝✌ ( A beautiful day spent with the angels in human body who are dearest to me- with my parents :-) and I believe that more angels like this are about to come to me :-)) 

 

GRUPO FRONTERA FT. ROMEO SANTOS- ÁNGEL

 

I don´t lie when I say that you make me dreaming while awake

You came in my worst moment

And took back to life what was dead

 

It´s not true when they say that love exists only in fairy tales

That face of yours, I saw a time ago

You were already living in my thoughts

 

Nobody like you

Nobody like you

 

You came to give me love

Just what I deserved

 

Someone like you

A crazy girl like you

 

We need to ask God

If there´s not an angel who fell Him down from above

 

Because you have an angel face

The only thing you miss are the wings

I used to wear a bulletproof vest on my heart

But with you, I don´t need to

You have all that I like

 

Sometimes, I doubt if you´re a flesh and blood

An artificial intelligence created your body

How simple, effortlessly, so normal

To steal your gaze

 

Baby, you´re an art, a melody, my best song

My favourite bachata, my adventure, my obsession

There are no more serenades to express my love for you

You´re mine and I can´t believe

 

Nobody like you

Nobody like you

 

You came to give me love

Just what I deserved

 

Someone like you

A crazy girl like you

 

We need to ask God

If there´s not an angel who fell Him down from above

 

Nobody like you

Nobody like you

 

You came to give me love

Just what I deserved

 

Someone like you

A crazy girl like you

 

We need to ask God

If there´s not an angel who fell Him down from above

 

Anjel

 

Neklamem, keď hovorím, že kvôli tebe snívam s otvorenými očami

Prišla si v mojej najhoršej chvíli

A oživila to, čo bolo mŕtve

 

Nie je pravda, keď hovoria, že láska existuje len v rozprávkach

Túto tváričku som pred sebou videl už nejaký čas

Už si žila v mojich myšlienkach

 

Nikto ako ty

Nikto ako ty

 

Prišla si mi dať lásku

Presne to, čo som si zaslúžil

 

Niekto ako ty

Blázon ako ty

 

Treba sa opýtať Boha

Či mu tam zhora nespadol anjel

 

Lebo máš takú tvár

Chýbajú ti už len krídla

Mal som na srdci nepriestrelnú vestu

Ale pri tebe mi ju netreba

Máš všetko, čo sa mi páči

 

Občas pochybujem, či si z mäsa a kostí

Tvoje telo vytvorila umelá inteligencia

Aké jednoduché, bez námahy, tak normálne

Ukradnúť si tvoj pohľad

 

Zlato, si umenie, melódia, moja najlepšia pieseň

Moja obľúbená bachata, dobrodružstvo, moja posadnutosť

Už niet serenád, ktorými by som ti vyjadril svoju lásku

Si moja a neverím tomu

 

Nikto ako ty

Nikto ako ty

 

Prišla si mi dať lásku

Presne to, čo som si zaslúžil

 

Niekto ako ty

Blázon ako ty

 

Treba sa opýtať Boha

Či mu tam zhora nespadol anjel

 

Nikto ako ty

Nikto ako ty

 

Prišla si mi dať lásku

Presne to, čo som si zaslúžil

 

Niekto ako ty

Blázon ako ty

 

Treba sa opýtať Boha

Či mu tam zhora nespadol anjel

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára