Stránky

utorok 16. júla 2024

Los Rebujitos: No puedo olvidarte/ Nemôžem na teba zabudnúť/ I can´t forget you (preklad piesne/ lyrics translation)

 

            Horúce počasie, horúci vietor, horúce španielske flamengo :-)

  

            Hot weather, hot wind, hot Spanish flamengo :-)

 

LOS REBUJITOS- NO PUEDO OLVIDARTE

 

Anda mírame

Y dime si tú

No rabias por mi

Como lo hago yo.

 

Anda y sálvate,

Yo llevo la cruz

Mirando por ti

Recojo el amor

 

Te dejaré sola

Sabiendo que duele

Acepté la derrota

No supe quererte

Como un idiota

Te dejaré sola.

 

No puedo olvidarte,

Me has dejado solo y loco

Por alguna parte

Necesito, desespero

Debo alejarme

Para poder sanarme

Para poder sanarme de ti.

 

No puedo olvidarte

Me has dejado solo y loco

Por alguna parte

Cómo cierro las heridas

Que me dejaste,

Para poder sanarme

de ti.

 

Dame de beber

Que no quiero ver

Como su querer

Ya no nadará en mi mar

 

Dame de beber

Que no quiero ver

Como su querer

Ya no nadará en mí.

 

Quisiera decirte

Que el paso del tiempo

Funciona y te borra,

Que le agua que cae

No cala la ropa,

No cala la ropa.

 

No puedo olvidarte

Me has dejado solo y loco

Por alguna parte

Como cierro las heridas

Que me dejaste

Para poder sanarme

de ti

 

No puedo olvidarte

Duele tanto

Solo espero desenamorarme

Voy buscando la salida

Para refugiarme

Para poder sanarme

de ti.

 

Busco en otros labios

Pero es que no hay suerte

Harto de escuchar

Tu nombre entre la gente

Ya lo ves, no seré

Quien renuncie a tu amor

sin castigo

 

Fumo y me consumo

Pa poder sacarte

Todo lo que escribo

Se convierte en sangre,

Ya lo ves, no seré

Quien renuncie a tu amor

sin castigo.

 

Llevo la mirada

Perdida en el aire

Salgo a caminar

Hacia ninguna parte

Ya lo ves, no seré

Quien renuncie a tu amor

sin castigo

 

Nemôžem na teba zabudnúť

 

Poď, pozri sa na mňa

A povedz, či aj ty

Po mne netúžiš tak

Ako ja po tebe

 

Poď a zachráň sa

Ja ponesiem kríž

Starajúc sa o teba

Pozbieram lásku

 

Nechám ťa samu

Vediac, že to bolí

Prijal som porážku

Nevedel som ťa milovať

Ako taký hlupák

Ťa nechám samu

 

Nemôžem na teba zabudnúť

Nechala si ma samého a šialeného

A tak nejak

Potrebujem, zúfam si

Mal by som sa vzdialiť

Aby som sa mohol vyliečiť

Mohol vyliečiť z teba

 

Nemôžem na teba zabudnúť

Nechala si ma samého a šialeného

A tak nejak, niekde

Ako zahojiť rany

Ktoré si po sebe zanechala

Aby som sa z teba mohol vyliečiť

 

Daj mi napiť

Lebo nechcem vidieť

Ako jej láska

Už nebude plávať v mojom mori

 

Daj mi napiť

Lebo nechcem vidieť

Ako jej láska

Už nebude plávať v mojom mori

 

Rád by som ti povedal

Že zub času

Funguje a vymaže ťa

A že voda, čo padá zhora

Nepresiakne do šiat

Nepresiakne do šiat

 

Nemôžem na teba zabudnúť

Nechala si ma samého a šialeného

A tak nejak, niekde

Ako zahojiť rany

Ktoré si po sebe zanechala

Aby som sa z teba mohol vyliečiť

 

Nemôžem na teba zabudnúť

Tak veľmi to bolí

Len dúfam, že sa odmilujem

Hľadám východisko

Útočisko

Aby som sa z teba mohol vyliečiť

 

Hľadám na iných perách

Ale nemám šťastie

Už ma otravuje počúvať

Medzi ľuďmi tvoje meno

Tak vidíš, nebudem tým

Kto sa vzdá tvojej lásky bez trestu

 

Fajčím a ničím sa

Aby som ťa mohol dostať z mysle

Všetko, čo napíšem

Sa mení na krv

Tak vidíš, nebudem tým

Kto sa vzdá tvojej lásky bez trestu

 

Mám pohľad

Stratený vo vzduchu

Idem na prechádzku

Nikam

Tak vidíš, nebudem tým

Kto sa vzdá tvojej lásky bez trestu

 

 

 

 

 


 

I can´t forget you

 

Hey, look at me

And tell me if you

Are not dying for me

Like I do for you

 

Go and save yourself

I will bear the cross

Looking after you

Picking up the love

 

I will leave you alone

Knowing it hurts

I accepted the defeat

I didn´t know how to love you

Like an idiot

I´ve left you alone

 

I can´t forget you

You left me lonely and crazy

Somewhere

I need, lose my patience

I should distance myself

In order to heal myself

To heal myself from you

 

I can´t forget you

You left me lonely and crazy

Somewhere

How will I close the wounds

That you left me

In order to heal myself from you

 

Give me something to drink

Because I don´t want to see anymore

Like her love

Won´t swim in my sea

 

Give me something to drink

Because I don´t want to see anymore

Like her love

Won´t swim in my sea

 

 

 

I´d like to tell you

That with the time

It heals and time will erase you

That a water that´s falling down

Won´t soak the clothes

Won´t soak the clothes

 

I can´t forget you

You left me lonely and crazy

Somewhere

How will I close the wounds

That you left me

In order to heal myself from you

 

I can´t forget you

It hurts so much

I only hope to stop loving you

I´m gonna look for a way

To protect myself

In order to heal myself from you

 

I look for it on other lips

But I´m not lucky

Sick of hearing

Your name among the people

You see, I won´t be

The one who´d give up your love without punishment

 

I smoke and consume myself

In order to take you away from my mind

Everything I write

Turns into blood

You see, I won´t be

The one who´d give up your love without punishment

 

My gaze

Lost somewhere in the air

I go for a walk

To nowhere

You see, I won´t be

The one who´d give up your love without punishment


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára